بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جلسه سرنوشت‌ساز استقلال با مهاجم قرمزها

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۰

ماجرای کاوه رضایی با دو باشگاه استقلال و تراکتور پیچیده شده است. مهاجم با تجربه فوتبال ایران به صورت یک‌طرفه قرارداد خود را با تراکتور در روز آخر نقل و انتقالات فسخ کرد و حالا در انتظار حکم کمیته تعیین وضعیت است.

مسئولان تراکتور مدعی هستند که کاوه رضایی تا پایان فصل با آن‌ها قرارداد داشته و نمی‌توانسته آن را فسخ کند. این در حالی است که مدیریت قبلی استقلال قراردادی عجیب با کاوه رضایی بسته که بنا به ادعای علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل کنونی، آجورلو به او پیشنهاد داده در نیم فصل ۳۰ میلیارد تومان بگیرد و به استقلال برگردد!

در چنین شرایطی قرار است امروز جلسه کمیته تعیین وضعیت درباره وضعیت کاوه رضایی برگزار شود. اگر امروز کمیته تعیین وضعیت حکم خود را به سود رضایی بدهد ، او بازیکن آزاد خواهد بود و می‌تواند به هر تیمی بپیوندد.

از سوی دیگر بحث بازگشت او به استقلال مطرح است. موضوعی که حتی اگر کاوه رضایی بازیکن آزاد محسوب شود هم دشواری‌های خود را دارد. استقلال در روز آخر نقل و انتقالات نام سیاوش یزدانی را از لیست خود خارج کرد تا بتواند یک بازیکن خارجی جذب کند. استقلالی‌ها در لیست خود تنها یک جای خالی دارند که به گفته علی فتح‌الله‌زاده آن را برای بازیکن خارجی کنار گذاشتند.

با این حال احتمال دارد در صورتی که کاوه رضایی از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکن آزاد محسوب شود، آن‌وقت استقلالی‌ها قید بازیکن خارجی را بزنند. فتح‌الله‌زاده اعلام کرده اگر کمیته تعیین وضعیت رای را به سود کاوه بدهد، آن‌وقت باید با ساپینتو صحبت کند و ببیند نظر او چیست، اما موضوع اصلی آنجا است که اگر جای خالی استقلال با کاوه پر شود، دیگر آن‌ها نمی‌توانند بازیکن خارجی به خدمت بگیرند.

باید منتظر ماند و دید وضعیت کاوه رضایی چه خواهد شد و در نهایت این مهاجم با تجربه در چه تیمی فوتبال خود را ادامه می‌دهد.

۲۵۱۲۵۱

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها : ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *