بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جامعه‌ی ورزش و جوانان نقش‌آفرینی ارزنده‌ای در توسعه و تعالی کشور ایفا کرده است

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۵

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در متن پیام تبریک دکتر سجادی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهل و چهار سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران سپری شده و اقتدار و عظمت کشور در ابعاد مختلف نمود عینی یافته است. تاریخ این سرزمین پرگهر  روزهای تلخ و شیرینی را در خود جای داده اما آنچه در برگ‌های زرین آن به رشته تحریر در آمده سربلندی مردمی است که همواره صادقانه و متعهدانه پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده و همراهی خود را با اصول و ارزش‌های حاکم بر نظام اثبات کردند تا آرمان‌های امام راحل و اندیشه‌های مقام معظم رهبری با رویکرد مردم‌سالاری دینی و تحقق جمهوری اسلامی به مرحله ظهور و بروز برسد.

حاکمیت این نظام مقدس که با رهبری امام خمینی رحمه الله علیه آغاز شد و سپس با هدایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ادامه یافته، با تلاش و جهاد فراگیر و خستگی‌ناپذیر و با رفع موانع مختلف و غلبه بر معاندان، موجب استحکام و تقویت ایران اسلامی را رقم زد تا اکنون عزت کشور به مایه‌ی فخر و مباهات  ما تبدیل شود.

در حرکت سترگ جمهوری اسلامی ایران، جامعه‌ی ورزش و جوانان نیز نقش‌آفرینی ارزنده‌ای در  توسعه و تعالی کشور ایفا کرده و در ابعاد مختلف ورزش از توسعه‌ی زیرساخت‌ها تا پیشرفت در مدال‌آوری‌ها مشارکت گسترده‌ای در موفقیت ایران عزیز و شادی مردم داشته‌اند.

شکی نیست که افزایش امکانات و اماکن ورزشی که در نقاط مختلف کشور توزیع و احداث شده و افزایش چشمگیری را نسبت به سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نشان می‌دهد‌، دستاورد مهمی در عرصه‌ی ورزش کشور است. 

افتخارات و مدال‌های ورزشی ایران در رویداد معظم بازی‌های المپیک به عنوان معیار سنجش از توسعه یافتگی در ورزش قهرمانی  هر کشور، با توجه به مدال‌های باارزش المپین‌های ایرانی در ادواری که بازی‌های المپیک بعد از سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده، افزایش چندین برابری را نشان می‌دهد.

آنچه مسلم است اکنون که در آستانه آغاز بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم، بدخواهان نظام جمهوری اسلامی همچنان به شیوه‌های مختلف در پی ممانعت از تحقق اهداف  این نظام، بالندگی و پیشرفت کشور هستند  و در این بین رمز پیروزی در برابر هجمه‌های فراوان ایمان به قدرت لایزال الهی و بهره‌گیری از آموزه‌های دینی، حفظ وحدت، انسجام ملی و استفاده از توان و ظرفیت‌های ملی در ابعاد مختلف است تا همچنان سرافرازی  این کشور در گستره‌ی جهانی استمرار یابد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه‌ی پرافتخار ورزش و جوانان با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی همه‌ی شهدا و جانبازان عزیز از جمله شهدای ورزشکار،  فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک می‌گویم  و از درگاه خداوند متعال دوام عزت و اقتدار ایران اسلامی را خواستارم و امید دارم که جوانان این مرز و بوم با عزم جدی و اراده‌ای قوی باز هم در عرصه‌ی ورزش برای ایران عزیز، افتخار به ارمغان خواهند آورد.

سید حمید سجادی

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *