بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سیاوش فوق لیسانس دارد؛ چرا باید به حاشیه برود؟/ بازیکنی که به استقلال می آید باید با کلاس باشد!/ فتح الله زاده قرارداد او را فسخ کرد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۴

بعد از تساوی استقلال برابر مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی و شکست برابر تراکتور و سپاهان در هفته پانزدهم و شانزدهم لیگ برتر، شاگردان ساپینتو با چهار گل در ورزشگاه آزادی برابر ملوان به برتری رسیدند و حالا شرایط خود را در جدول بهتر کرده‌اند. با این حال این برد هم نتوانست حواشی باشگاه استقلال را کم کند و کار به جایی رسید که همه با اشاره به این باشگاه فقط درباره سیاوش یزدانی صحبت کنند. در همین حال باشگاه استقلال رسما اعلام کرد که قرارداد سیاوش یزدانی را فسخ کرده و او دیگر بازیکن این باشگاه نیست. این درحالی است که به گفته ساپینتو، یزدانی بعد از قرار گرفتن نامش در لیست مازاد، حاضر نبود قرارداد خود را فسخ کند. درباره این موضوع و حواشی باشگاه استقلال با محمد مومنی همکلام شدیم تا نظر عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال را جویا شویم.

*هر بازیکنی باید برای آینده خود بهترین تصمیم را بگیرد و باید تلاش کند طوری رفتار کند که آینده‌اش دچار مشکل نشود. مربی، بازیکن را آماده و تلاش می‌کند نکات فنی او را اصلاح کند تا او در بازی‌ها عملکرد خوبی داشته باشد اما وقتی می‌بیند بازیکن کارهایی که او گفته را اجرایی نمی‌کند تصمیم دیگری می‌گیرد. شاید تصمیم ساپینتو درباره کنار گذاشتن سیاوش یزدانی تصمیمی شخصی باشد اما او برای سربلندی خود و باشگاه استقلال چنین تصمیمی گرفته است.

*سیاوش یزدانی فوق لیسانس دارد و در کنکور دکترا هم شرکت کرده بود. کسی که فوق ‌لیسانس دارد و به این دانش رسیده، بعید است دیگران او را به حاشیه ببرند. او با این همه سواد از فرصتی که ساپینتو به او داده بود باید استفاده می‌کرد. او در شرایط بحرانی باید عصای دست سرمربی باشد. وقتی به بازیکن جوانی توصیه شود و او اشتباه کند، آن بازیکن جای اشتباه دارد اما بازیکنی که در سطح حرفه‌ای چند سال بازی کند، بعید است از فرصت‌ها استفاده نکند و باز هم اشتباه کند. او باید کارهایی که سرمربی خواسته را انجام دهد. مدافعین در محوطه جریمه آن‌هم در دقایق پایانی فرصت اشتباه ندارند. در دقایق پایانی بازیکنان تلاش می‌کنند از اشتباهات استفاده کنند و در این دقایق بازیکنانی بازی می‌کنند که کمتر اشتباه کنند.

سیاوش فوق لیسانس دارد؛ چرا باید به حاشیه برود؟/ بازیکنی که به استقلال می آید باید با کلاس باشد!/ فتح الله زاده قرارداد او را فسخ کرد

*اشتباه سیاوش یزدانی فقط به بازی سپاهان خلاصه نمی‌شود. یزدانی در بازی با مس رفسنجان روی بازیکن حریف خطا کرد و داور می‌توانست اعلام پنالتی کند. با این حال این پنالتی گرفته نشد و شانس آوردیم. این موضوعات واقعا خوب نیست. یزدانی می‌خواهد فوتبالش را ادامه دهد و باید به این مسائل توجه کند. یزدانی پارسال در استقلال بود اما الان ساپینتو عملکرد او را قبول ندارد. متاسفانه یزانی قدر خود را نمی‌داند.

*باشگاه استقلال قرارداد او را فسخ کرده و حتما ‌بندی قانونی وجود داشته است. وقتی سرمربی، بازیکنی را نمی‌خواهد باشگاه به دنبال جانشین او است. حتما آقای فتح‌الله‌زاه براساس ‌بندی در قرارداد توانسته قرارداد را فسخ کند. به هر جهت باشگاه استقلال براساس منافع خود قرارداد بازیکنی را فسخ می‌کند تا بازیکن جانشین را بیاورد. هر باشگاهی به دنبال این است که از قرارداد سود ببرد و از فسخ هم متضرر نشود. بازیکن هم باید به حق و حقوق خود برسد اما ما به این نگاه می‌کنیم کدام بازیکن با جان و دل در تیم کار کرده. بازیکن باید با جان و دل در تیم کار کند.

*امسال در تیم استقلال شرایط به گونه‌ای است که بازیکن اصلا مشکل ندارد و پول خود را به‌موقع می‌گیرد. از طرفی استقلال یکی از تیم‌های پرافتخار ایرانی است که هواداران زیادی دارد. هر بازیکنی باید از خدایش هم باشد که عضو تیمی چون استقلال باشد. امسال از نظر مالی واقعا شرایط خوبی داشتیم و بازیکنان اصلا دغدغه نداشتند. بازیکن باید افتخار کند که در استقلال بازی می‌کند، نه اینکه برای این تیم کلاس بگذارد. بازیکنی باید در استقلال بازی کند که از نظر کلاس در حد بالا باشد نه اینکه دایم درگیر حاشیه باشد. وقتی در تیمی رفاقت دوطرفه وجود دارد، بازیکن هم باید هر کاری برای باشگاه انجام بدهد. استقلال هر کاری برای رفاه و آرامش بازیکن انجام می‌دهد و بازیکن هم باید در مقابل دوستی و رفاقتش را نشان دهد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *