بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیس با زیاده‌خواهی میلیاردها سرمایه را حرام کرد

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی آجورلو بامداد سه شنبه در گفت‌وگویی درخصوص مافیای فوتبال ایران که علیه استقلال دست به کار شد، اظهار داشت: آن بهایی که در آمریکا نشسته و در رسانه‌ها پول خرج می‌کند دنبال سیاه‌نمایی کشور است. شبکه‌های خارجی با عوامل داخلی دست به یکی بودند تا استقلالی را که قهرمان شده ، تخریب کنند. آن‌ها گفتند که آجورلو نباید باشد و حالا من هم آمدم تا این سیاه‌نمایی را که علیه نظام و حاکمیت است سخن بگویم.

مدیر عامل سابق باشگاه فوتبال استقلال درمورد عزل شبانه خود عنوان کرد: از من خواسته بودند ورزش بانوان و چوگان را راه بیاندازم و به علت عدم راه افتادن این ورزش‌ ما را جا به جا کردند.

وی ادامه داد: من استقلال را با کمترین امکانات به قهرمانی رساندم. وقتی پولادگر خواست خبر جا به جایی بنده را بدهد اشک در چشم‌هایش جمع شد و آن زمان گفتم شما کارتان را انجام دهید. اصلا بود و نبود آجورلو مهم نیست و امسال تیمی بستم که تا ۵ سال آینده قهرمان خواهد ماند.

آجورلو درباره جذب بازیکن و جذب سرمایه در فصل گذشته گفت: ما هیچ بازیکنی را بدون نظر ساپینتو نگرفتیم به جز شهباززاده که به علت اتمام زمان جذب بازیکن راه دیگری نداشتیم اما وقتی به تیم آمد ساپینتو نیز او را تحسین کرد. سال گذشته با همه تیم تسویه حساب کردم و فقط ۷ میلیارد بدهی مانده بود که با یکی از بازیکنان داشتم که او نیز جدا شد. این مسائل نشان می‌دهد که توان من در درآمد زایی بالاست.

وی درباره درگیری استقلال بر سر تبلیغات محیطی بیان کرد: سید مجید صدری، عضو هیئت مدیره پرسپولیس مدعی بود بابت تبلیغات محیطی ۲۰۰ میلیارد بیش‌تر از استقلال باید بگیرد زیرا پنج سال قهرمانی داشته است اما ما ۵۰۰ میلیارد قرارداد آوردیم و آن‌ها ۱۸۰ میلیارد هم نتوانستند بیاورند؛ با این حال پرسپولیس با ما در این درگیری همراه نشد و همراه ۱۴ تیم دیگر با سازمان لیگ در بنگاه اقتصادی رفتند و معامله‌ها را بهم زدند.

مدیر عامل سابق استقلال تصریح کرد: بنگاه‌دارها می‌خواستند هم آبی را داشته باشند و هم قرمز را، ولی پرسپولیس در نیمه راه که از ما جدا شد و باعث شد که میلیاردها تومان پولی که می‌توانستیم در عوض همکاری فقط برای دو تیم بگیریم، نصیب ما نشود و همه تیم‌های لیگ برتر با هزینه پایین‌تر قرارداد ببندند و آن را بین خودشان تقسیم کنند.

آجورلو درباره درآمدها و هزینه‌های استقلال در دوران مدیریتش گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان وام و حدود ۲۰۳ میلیارد هم نقدا پول گرفتیم و از بورس نیز ۳۵۹ میلیارد نصیب ما شد که جمعا درآمد ما به ۶۹۲ میلیارد رسید. ما برای سالی که قهرمان شدیم ۲۷۲ میلیارد هزینه کردیم و ۱۰۷ میلیارد نیز برای پیش فصل خرج کردیم که یعنی کلا ۳۷۹ میلیارد از درآمد را مصرف کردیم.

وی افزود: جالب است که من ۱۷۲ میلیارد بدهی ۸ سال تامین اجتماعی و مالیات و امثالهم را دادم که اصلا به دوران مدیریت من باز نمی‌گشت. من روند مالی بسیار سالم و پاکی داشتم که هیچکس از آن صحبت نمی‌کند و سوالی هم نمی‌شود.

مدیر عامل سابق استقلال گفت: یک بهایی در آمریکا نشسته و اینجا به خبرنگاران پول می‌دهد که شایعه پراکنی کنند و گم شدن ۶۰ میلیارد هم از همان جا نشات گرفته است.

۲۵۱۲۵۱

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *