بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کریستیانو رونالدو بهتر است یا لیونل مسی؟/ مقایسه‌ای جالب بین دو فوق‌ستاره در نزدیکی بازنشستگی

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۶

اعتقادها در این باره متفاوت است، اما برخی اخیراً می‌گویند با توجه به انتخاب کریستیانو رونالدو و حضورش در النصر عربستان به نوعی او اعتراف کرده که سطحش پایین آمده، در حالی که لیونل مسی همچنان در ترکیب پاری‌سن‌ژرمن می‌درخشد.

پیرز مورگان خبرنگار معروفی که با رونالدو رفاقت دارد درباره انتقال او به النصر صحبت کرده و دلیل جالبی برای برتری دوستش نسبت به لیونل مسی می‌آورد. مورگان در این مورد به نشریه «سان» گفت: «به لطف مصاحبه ما، رونالدو بزرگ‌ترین قرارداد نقل‌وانتقالات تاریخ فوتبال را امضا کرد و اکنون در ۳۷ سالگی پردرآمدترین ورزشکار جهان است. او همچنین همان کاری را انجام می‌دهد که در طول دوران حرفه‌ای‌اش انجام داده است. این برای من برتری او نسبت به لیونل مسی است؛ این که خودش را در یک کشور جدید و لیگ جدید به چالش می‌کشد. به‌خصوص در زمانی که فوتبال در خاورمیانه واقعاً در حال پیشرفت است. همانطور که در جام‌جهانی قطر دیدیم مراکش به نیمه‌نهایی رسید و عربستان‌سعودی قهرمان جام‌جهانی یعنی آرژانتینِ مسی را شکست داد.»

گزارشی جالب درباره اولین هفته‌های حضور رونالدو در عربستان را بخوانید: جزئیاتی جالب درباره اقامت کریستیانو رونالدو در عربستان؛ زندگی شاهانه و امنیتی در ریاض/ شبی ۱۴میلیارد تومان برای زندگی در این هتل!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *