بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سیمونه اینزاگی: پس از گل زیبای کرمونزه متمرکز ماندیم؛ نمی دانم اشکرینیار تا پایان فصل می ماند یا نه

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۴:۵۳

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر از رویکردی که تیمش در بازی مقابل کرمونزه داشت راضی است.

طرفداری | پس از پیروزی 2-1 اینتر در زمین کرمونزه، سیمونه اینزاگی مصاحبه ای با DAZN انجام داد:

خیلی خوشحالم و به شاگردانم بابت عملکرد عالی تبریک گفتم، آنها بهترین رویکرد را در پیش گرفتند. سپس بازیکن کرمونزه با یک شوت از راه دور چشمگیر دروازه ما را باز کرد که آن گل می توانست با توجه به شکستی که در بازی قبل مقابل امپولی داشتیم، برای ما مشکلاتی ایجاد کند، اما در عوض آرام و متمرکز ماندیم. در مقابل تیمی که چند روز قبل ناپولی را از کوپا ایتالیا حذف کرد و یک امتیاز در بولونیا به دست آورد، کارمان دشوار بود. من از شخصیتی که تیمم نشان داد بسیار خوشحالم زیرا پس از آن شکست بد، دریافت یک گل زودهنگام در جریان بازی امروز واقعا می‌توانست به ما ضربه بزند. 

درخواست از آچربی برای هدیه دادن پیراهن به یک هوادار؟ این پسر جوان که اطراف نیمکت نشسته بود، ما را در طول بازی تشویق می کرد و به نظرم رسید او سزاوار پاداش است. طرفداران پس از فتح سوپرکاپ از ما حمایت زیادی کردند اما در بازی قبل نتوانستیم با کسب یک برد به آنها پاداش دهیم. آنها امشب نیز از ابتدا تا انتها از ما حمایت کردند.

آمار ضعیف در زمینه تعداد گل های دریافتی در بازی های بیرون از خانه؟ روی حل این مشکل کار می کنیم اما می توانم تصور کنم اگر امشب شکست می‌خوردیم چه سوالاتی می پرسیدید! ما اینتر هستیم و می دانیم برای نتیجه گیری فشار روی ماست. موظف به عملکردی عالی هستیم و نیاز به پیشرفت داریم. پی برده بودیم با چه مشکلاتی در این ورزشگاه مواجه خواهیم شد زیرا می دانستیم کرمونزه تیمی با انگیزه است. امشب چیزهای مثبت زیادی از جمله رویکردی خوب و جنگندگی برای بازپس گیری توپ را دیدم. اگر باید یک نکته منفی از این بازی بگویم، به چند پاس اشتباه که می‌توانست به ما اجازه بیشتر کردن اختلاف را بدهد اشاره می کنم.

ژکو و مارتینز؟ آنها شرایط خوبی دارند در حالی که لوکاکو و کوریا پس از مصدومیتشان به آرامی در حال بازگشت به بهترین فرم خود هستند. لوکاکو و کوریا امشب 20 دقیقه بازی کردند که این به بهبود سطح آمادگی جسمانی آنها کمک خواهد کرد.

دیدار هفته بعد مقابل میلان در سری آ؟ فراموش نکنیم قبل از دیدار یکشنبه با میلان، بازی مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا مقابل آتالانتا را در مقابل خواهیم داشت بنابراین تمرکز ما روی دیدار چهارشنبه شب است. بعد از آن چند روز فرصت داریم تا برای مصاف با میلان آماده شویم و امیدواریم با آماده شدن بازیکنان مصدوم و برگشت بازیکنان محروم، گزینه های بیشتری در اختیار داشته باشیم. کوپا ایتالیا رقابتی است که به آن اهمیت می دهیم. ما چهارشنبه با تیمی روبه رو می شویم که در فرمی عالی است و به منظور آماده سازی خود برای مسابقات بعدی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم. 

ماندن میلان اشکرینیار تا پایان فصل یا جدایی او در ژانویه؟ این سوال را باید از ماروتا و آسیلیو (مدیران نقل و انتقالاتی اینتر) بپرسید. من روی آماده کردن تیم خود تمرکز کرده ام و وقتم را برای تصور کردن آنچه در آینده اتفاق می افتد تلف نمی کنم. قبلا گفتم اشکرینیار یک حرفه ای به تمام معنا است. او در حال حاضر عضوی از اینتر محسوب می شود و به بهترین شکل تمرین می کند و نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *