بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیست تیم ملی والیبال لو رفت؟/ محمدی: تمرکز کادر فنی و بازیکنان روی لیگ است

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۰:۳۴

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۳ در آمریکا به مصاف رقبای خود خواهد رفت که فدراسیون والیبال با رایزنی‌ها و مذاکرات متعدد با مسئولان فدراسیون جهانی والیبال و فدراسیون والیبال آمریکا موفق شد گارانتی صدور ویزای بازیکنان تیم ملی را اخذ کند و لیست بلند نفرات اعزامی خود را ژانویه ۲۰۲۳ به فدراسیون امریکا ارسال کند.

اکبر محمدی، سرپرست تیم ملی والیبال با اعلام این خبر درمورد آخرین اخبار درمورد فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2023 اظهار داشت: هنوز هیچ لیست نهایی ای برای اخذ ویزا امریکا ارسال نشده است، ضمن اینکه برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات خوبی برای تیم ملی در نظر گرفته شده که قطعاً به محض آغاز اردوها یک به یک اجرا خواهند شد تا تیم ملی بتواند در بهترین شرایط راهی رقابت‌های لیگ ملت‌ها شود.

وی با تکذیب لیست‌های عنوان شده در فضای مجازی، ادامه داد: در حالی حاضر با توجه به اینکه اعضای کادر فنی درگیر مسابقات لیگ برتر هستند، تمام تمرکزشان روی عملکرد بازیکنان در این پیکارها است. ضمن اینکه بازیکنان هم درگیر بازی‌های باشگاهی هستند. فکر می‌کنم در شرایط کنونی شیطنت و گمانه‌زنی‌های بی‌اساس برخی افراد در فضای مجازی موجب می‌شود تا انگیزه بازیکنان برای رسیدن به پیراهن تیم ملی کم شود.

سرپرست تیم ملی درخصوص اینکه آیا لیست تیم ملی تکمیل شده است یا خیر، تصریح کرد: همانطور که گفته شد بازیکنان و اعضای کادر فنی درگیر رقابت‌های لیگ برتر هستند. رقابت‌های باشگاهی به مراحل حساس خود نزدیک شده و هرچه به روزهای پایانی نزدیک‌تر می‌شویم قطعاً بازیکنان هم کیفیت بالاتری از خود به نمایش خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان اسامی حدود 50 بازیکن را جهت اخذ ویزا به فدراسیون والیبال اعلام کرده، افزود: با توجه به این توضیحات باید اعلام کنم که لیست تیم ملی برای حضور در رقابت‌های پیش‌رو هنوز نهایی و تکمیل نشده است. درِ تیم ملی همیشه به روی بازیکنان باز است و کادر فنی عملکرد تمام آنها را زیرنظر دارد. هر زمانی که لیست تیم ملی نهایی شود از طریق دپارتمان ارتباطات فدراسیون اطلاع‌رسانی دقیق، درست و سریع انجام خواهد شد.

فدراسیون والیبال اعلام کرد که این لیست تنها برای هفته سوم لیگ ملت‌ها بوده و روند اخذ رویداد برای هفته‌های اول، دوم و مرحله نهایی لیگ ملت های ۲۰۲۳ پس از پایان لیگ برتر ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *