بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دنیامالی: پاداش ورزشکاران را از کمیسیون ورزش و بودجه پیگیری خواهم کرد

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۱:۵۴

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احمد دنیامالی در خصوص تجلیل از کشتی‌گیران مسابقات جام جهانی 2022 آمریکا اظهار داشت: امروز توفیق داشتم که در جمع کشتی‌گیران کشورمان حضور داشتم. ایران در کشتی صاحب سبک است و می‌تواند در آینده در صدر کشتی جهان بایستد. در حال حاضر کارهایی که در فدراسیون کشتی در حال رخ دادن است بسیار قابل توجه است و رشته‌های ورزشی هم باید به این موضوع توجه داشته باشند که برنامه‌های 10 ساله و 20 ساله داشته باشند اما باید در خصوص کشتی‌ بگویم که با توجه به تمام تدابیری که در نظر گرفته شده است همچنان نیاز به توجهات بیشتری دارد چه وزارت ورزش چه کمیته ملی المپیک وچه مجلس که می‌توانند به صورت خیلی خاص به کشتی توجه کنند. 

وی افزود:‌ وقتی به تاریخچه المپیک نگاه می‌کنم عمده مدال‌های المپیک مربوط به کشتی است و ما نباید این فرصت را از دست دهیم. بازی‌های آسیایی، مسابقات جهانی و المپیک 2024 فرصت‌هایی هستند که باید با توجه به این رشته شرایط را برای کسب مدال فراهم کنیم. در واقع باید از این شرایط استفاده لازم را بکنیم تا بتوانیم در آینده مدال‌های بیشتری را کسب کنیم. 

نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص وعده جوایز به ورزشکاران گفت: من اعتقاد دارم که یا نباید قول دهیم یا اگر قول دادیم به موقع به آن عمل کنیم. انتقادی که امروز ورزشکاران در این خصوص دارند انتقاد به ما و مسئولین حال حاضر ورزش کشور است. در واقع باید بگویم که مسئولین حتی اگر می‌توانند از حوزه‌های دیگر بزنند و به قول‌شان عمل کنند. هرچند اگر جوایزی را هم که مشخص شده است پرداخت شود مبلغ بسیار قابل توجهی نیست اما  وقتی قول می‌دهیم باید وفای به عهده کنیم و به موقع پاداش ورزشکاران را بپردازیم. من این موضوع را از کمیسیون ورزش و بودجه پیگیری خواهم کرد تا ورزشکارانی که از سال 1400 تاکنون پاداش خود را دریافت نکرده‌اند هرچه سریع‌تر عملی شود و به ورزشکاران پرداخت شود. 

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *