بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهدی تاج دوباره لاین عوض کرد؛ مربی اسمی در تیم ملی

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۱:۲۹

رئیس فدراسیون فوتبال گویی در هفته های اخیر به این جمع بندی رسیده بود که از مربی داخلی در کادر فنی تیم ملی استفاده کند و از آنجایی که مربی مد نظر او در تیم ملی در یک تیم باشگاهی مشغول بکار است، تصمیم گرفت مربی موقت برای تیم ملی انتخاب کند تا از فیفا دی فروردین بهره ببرد و بعد از پایان لیگ سرمربی دائمی تیم ملی را انتخاب کند که وزیر ورزش و جوانان با اجرای این طرح در تیم ملی مخالفت کرد.

به نظر می رسد با مخالفت وزیر ورزش و جوانان با طرح فدراسیون فوتبال؛ مهدی تام تغییر لاین داده است و قصد دارد دوباره یک مربی خارجی برای تیم ملی برگزیند.

او امروز در مصاحبه اش از یک مربی برجسته برای تیم ملی حرف زد و به طور حتم مربی داخلی نمی تواند مربی برجسته یا همان اسمی برای تیم ملی باشد.

مهدی تاج در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال پیرامون انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: « در حوزه تیم‌های ملی بزرگسالان و امید هم  کارهای ستادی این دو تیم انجام شده است و امیدواریم که بتوانیم هرچه زودتر کادر فنی دو تیم را مشخص کرده و از مربیان برجسته‌ای بهره ببریم و برای بازی‌های تدارکاتی برنامه‌ریزی کنیم.»

یکی دو روز پیش برخی از سایت ها از حضور هکتور کوپر در تیم ملی خبر دادند اما هنوز این خبر به طور رسمی از سوی فدراسیون فوتبال تایید نشد.

از مصاحبه امروز مهدی تاج پیداست او به تنهایی قرار نیست برای تیم ملی انتخاب کند و انتخاب کار سرمربی تیم ملی به صورت خرد جمعی در حال انجام است و باید منتظر ماند و دید که خرد جمعی چه نتیجه ای به دنبال خواهد داشت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *