بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اورتون داویده آنچلوتی را برای جانشینی لمپارد در نظر داشت

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۹:۲۱

با این که انتخاب نهایی اورتون شان دایچ است اما آن ها به داویده دستیار و فرزند کارلو آنچلوتی هم برای این شغل فکر کرده بودند.

طرفداری | به گزارش رلوو، اورتون که با مشکلات عدیده ای رو به رو بود، به صورت جدی به داویده آنچلوتی برای جانشینی لمپارد فکر کرده بود. داویده آنچلوتی که در حال حاضر یکی از دستیاران پدرش کارلو در رئال مادرید محسوب می شود، یکی از گزینه های اصلی اورتون برای سرمربی گری این تیم بود. در نهایت پس از مذاکره با مارچلو بیلسا، انتخاب تافی ها، شان دایچ بود اما داویده آنچلوتی کاملا آماده بود در صورت رسیدن پیشنهاد رسمی از سوی اورتون آن را بپذیرد. دستیار و فرزند کارلو آنچلوتی حال خود را در قامت یک سرمربی می بیند.

داویده آنچلوتی چالش هدایت اورتون در این برهه را جذاب می دید و از حضور در لیگی رقابتی مثل لیگ برتر انگلیس کاملا استقبال می کرد. داویده از این که باشگاه اورتون در چنین موقعیت حساسی به او به عنوان سرمربی این تیم فکر کرده سپاسگزار است. اورتون بعد از 70 سال در خطر سقوط قرار دارد. داویده پیش از این از سال 2019 تا 2021 به همراه پدرش در اورتون کار کرده بود و مدیران این تیم از شخصیت، دانش و حرفه ای گری او تحت تاثیر قرار گرفته بودند. بازگشت به اورتون برای داویده آنچلوتی می تواند یک رویا باشد. رویایی که فعلا برای تحقق آن باید شکیبا باشد.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *