بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برنامه روئینگ سوار ایران برای بازیهای آسیایی/ امیدی پارسا: اننتظارات از روئینگ بالاست

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۰

بانوی ملی‌پوش روئینگ ایران گفت: با همه توان و تجربه‌ای که داریم برای موفقیت در بازیهای آسیایی پیش می‌رویم.

به گزارش طرفداری، مریم امیدی‌پارسا در گفت‌وگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی با اشاره به اردوی تیم ملی روئینگ در دریاچه آزادی اظهار کرد:

پس از قهرمانی آسیا دوباره اردوها را از سر گرفتیم. تمرینات خوبی پشت‌سر می‌گذاریم. در حال حاضر تمرینات با هدف بازیهای آسیایی دنبال می‌شود.

وی ادامه داد:

پس از موفقیتی که در قهرمانی آسیا داشتیم، توقع از تیم روئینگ بالا رفته و با توجه به نتایج بازیهای آسیایی گذشته باید هر چه در توان داریم برای موفقیت در هانگژو به کار ببندیم.

امیدی‌پارسا با اشاره به شرایط آب و هوایی تهران در فصل زمستان بیان کرد:

با توجه به شرایط آب و هوایی بخش مهمی از تمرینات را با ارگومتر انجام می‌دهیم البته ارگومتر شرایطی فراهم می‌کند که بتوانیم با توجه به اینکه در پیست بلند تمرین نمی‌کنیم، تمرینات مسافت طولانی داشته باشیم.

دارنده مدال نقره بازیهای آسیایی ادامه داد:

برای موفقیت در هانگژو باید خوب تمرین کنیم و حتما فدراسیون و کادر فنی برای بازیها برنامه دارند. روئینگ شرایط خاصی دارد و ما باید در طول سال در اردو باشیم. امیدوار هستم شرایط تا بازیها طوری پیش برود که بتوانیم تمرینات را با قدرت دنبال کنیم و با استفاده از تجربیاتی که در بازیهای آسیایی گذشته به دست آوردیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه «شرایط تمرینی که فدراسیون فراهم کرده نسبت به گذشته بهتر شده است»، گفت:

از نزدیک شاهد هستیم که آقای سهرابیان برای بهتر کردن شرایط تمرینی شخصا تلاش می‌کنند تا ورزشکار بتواند در بهترین وضعیت تمرینات را دنبال کند. امیدوار هستم ما هم با کسب نتایج خوب بتوانیم پاسخ این زحمات و تلاش‌های خودمان را بگیریم.

امیدی‌پارسا در پایان اظهار کرد:

شرایط بازیهای آسیایی با دیگر رقابت‌ها متفاوت است و همه تیم‌ها با بالاترین توان برای بالا بردن جایگاه کشور خود در سطح آسیا پا به میدان می‌گذارند. ما هم این را می‌دانیم و متفاوت‌تر از دیگر رقابت‌ها برای هانگژو آماده خواهیم شد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *