بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آغاز طرح نیکوکاری فروش بلیط های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴/ بازی‌هایی برای همه

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۳

بلیت های بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس در معرض فروش قرار داده شد.

به گزارش طرفداری؛ به نقل از وب‌سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک، ستاد برگزاری رقابت‌های پاریس ۲۰۲۴، با هدف جلب توجه بیشتر مردم به دو رویداد المپیک و پارالمپیک، به دنبال ایجاد فرصت‌های جدیدی‌ست تا افرادی که معمولاً رویدادهای مهم ورزشی، فرهنگی را به خاطر شرایط مالی از دست می‌دهند نیز بتوانند شخصاً در بازی‌ها شرکت کنند.

یکی از این ابتکارات برای جلب مشارکت بیشتر مردم در رقابت‌های پاریس ٢٠٢۴، همکاری ستاد بازی‌ها با موسسه خیریه فرانسوی Secours populaire و اجرای طرح نیکوکارانه فروش بلیط است.

بر این اساس، همه خریداران بلیط بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس، این فرصت را خواهند داشت که با پرداخت دو یورو، به خانواده‌های کم درآمد هم، امکان تجربه حضور در این رویداد منحصر به فرد سال ۲۰۲۴ را بدهند.

 

بازی‌هایی برای همه

از ابتدای برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات پاریس ۲۰۲۴، تونی استنگوئت، مسئول ستاد برگزاری این رویداد با همراهی سایر اعضا به دنبال خلق فرصت هایی برای دسترسی حداکثری به این بازی های بوده اند.

این تمایل برای به اشتراک‌گذاری احساسات بی‌نظیر نسبت به المپیک و پارالمپیک، در برنامه بلیط‌فروشی پاریس، به‌ صورت ویژه منعکس شده است:

اول این‌که قیمت تعیین شده برای خرید بلیط‌ها مقرون‌به‌صرفه‌ است؛ یعنی برای تماشای همه ورزش‌های المپیکی حداقل ۲۴ یورو و برای پارالمپیکی ۱۵ یورو در نظر گرفته شده.

دوم؛ افراد کم‌درآمد هم در این سیستم فروش بلیط دیده شده‌اند. از طریق اجرای این طرح نیکوکاری، به صورت مستقیم هزینه‌های خرید صدهزار بلیط برای افراد کم‌برخوردار جامعه تأمین می‌شود.

و در نهایت، به مقامات محلی میزبان هم فرصتی داده شده که برای حمایت از پروژه‌های اجتماعی مرتبط خودشان با بازی‌های پاریس، یک میلیون بلیط تهیه کنند.

 

فرصتی برای اهدا و حمایت مالی با هر سفارش خرید

طرح نیکوکاری با آغاز فروش بسته‌های بلیط بازی‌های المپیک راه‌اندازی می‌شود و در هر مرحله از برنامه فروش بلیت عمومی فعال خواهد بود. بر اساس این طرح، از هر خریدار دعوت می‌شود هنگام پرداخت هزینه بلیط خود، به طور ثابت مبلغ دو یورو کمک مالی اهدا کند.

کمک‌های اهدایی صرف هزینه بلیط و سفرعلاقه‌مندان خواهد شد. وجوه جمع‌آوری‌شده در اختیار موسسه خیریه فرانسوی Secours populaire قرار می‌گیرد که ارتباط نزدیکی با ورزش دارد و سال‌هاست که برنامه‌های فروش بلیط خیریه را اجرا می‌کند.

این موسسه نیکوکاری، با تأمین هزینه‌های ثبت‌نام، خرید تجهیزات ورزشی، برگزاری کلاس‌های شنا و اردوهای ورزشی، دسترسی به ورزش را توسعه می‌دهد. همچنین سالانه، با حمایت مالی از هزاران نفر و کشف علاقه‌مندی و استعدادها فرصت‌های خوبی به وجود می‌آورد و افراد را به مشارکت در رویدادهای ورزشی مهم ترغیب می‌کند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *