بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یک منبع آگاه خبر داد: طرح مثلث آتشین پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱:۳۶

در روزهای اخیر و در نقل و انتقالات زمستانی حرف و حدیث‌ها پیرامون انتقال علی قلی‌زاده وینگر چپ‌پا و ملی‌پوش شارلروا به تیم پرسپولیس مطرح شد.

باشگاه پرسپولیس نتوانست در پنجره زمستانی فوتبال ایران، علی قلی‌زاده بازیکن مورد علاقه یحیی گل‌محمدی را خریداری کند. با این وجود هنوز از خرید این چپ‌پای دریبل‌زن و تکنیکی ناامید نیست خاصه آن‌که رضا درویش مدیرعامل کنونی پرسپولیس و سابق سایپا از دوران کار در باشگاه صنعتی رابطه خوبی با علی قلی‌زاده دارد.

مهدی ترابی که او هم محصول باشگاه سایپاست حالا به ستاره اصلی و به نوعی لیدر خط میانی پرسپولیس تبدیل شده و بار اصلی حملات این تیم را به دوش می‌کشد. یحیی گل‌محمدی همواره در مصاحبه‌هایش مهدی ترابی را ستاره پرسپولیس خوانده و او را بهترین بازیکن لیگ برتر می‌داند.

از طرفی درصورت آمدن علی قلی‌زاده به پرسپولیس، این بازیکن در کنار دوست صمیمی‌اش مهدی ترابی قرار می‌گیرد تا زوج جذاب سابق سایپا با تجربه‌ای بیش‌تر و پخته‌تر در پرسپولیس شکل بگیرد که قرار است در لیگ بیست‌وسوم تبدیل به مثلث آتشین و مرگبار قرمزها شود.

شاید نتوانید ضلع سوم این مثلث را حدس بزنید! ضلع سوم همان بازیکنی است که پیش از این خبر داده بود که «علی قلی‌زاده یک پرسپولیسی است و اگر بخواهد در ایران بازی کند، پیراهن قرمز را انتخاب می‌کند!» او همچنین یکی از بازمانده‌های لایق فوتبال ایران در جام جهانی بود که خیلی‌ها معتقد بوده و هستند که کارلوس کی‌روش در موردش اشتباه بزرگی مرتکب شد.

بازیکن موردعلاقه گل‌محمدی که در فصول اخیر همواره برای خریدش تلاش کرده و به جایی نرسیده است، امید نورافکن یا همان ضلع سوم است که در دو بازی گذشته سپاهان اصفهان برابر استقلال و نساجی مازندران موفق به گلزنی شده و در حال حاضر اگر نگوییم آماده‌ترین، حداقل یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر ایران است. او به تازگی گفته که دوست دارد مهدی ترابی را کنار خودش داشته باشد! امید نورافکن در کنار مهدی ترابی و علی قلی‌زاده طرح جالبی است که رضا درویش و یحیی گل‌محمدی البته برای لیگ بیست‌وسوم در سر دارند و باید دید این مثلث در فصل آینده در پرسپولیس تشکیل می‌شود یا این‌که…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *