بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سردار آزمون در لیست فروش بایرلورکوزن

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱:۱۴

طرفداری | یک سال از حضور سردار آزمون در بایرلورکوزن می‌گذرد اما این مهاجم ایرانی طی این مدت نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

سردار آزمون 28 ساله در ژانویه 2022 با انتقالی 2.5 میلیون یورویی از زنیت روسیه به بایرلورکوزن پیوست اما با توجه به حضور پاتریک شیک در خط حمله شیرها، این ملی‌پوش ایرانی نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب شیرها به دست آورد. 

به گزارش کیکر، بایرلورکوزن آماده دریافت پیشنهادهایی مناسب برای فروش سردار آزمون است و از جدایی این بازیکن استقبال می‌کند. آزمون در ترکیب لورکوزن بیش‌تر به عنوان هافبک تهاجمی به کار گرفته می‌شد و حالا با بازگشت فلوریان ویرتس و حضور مهاجم جوان دیگری به نام آدام لوژک، عرصه بر او تنگ‌تر می‌شود. سردار آزمون در فصل 23-2022 در مجموع 12 بازی‌اش برای لورکوزن، فقط 345 دقیقه در زمین حاضر بوده و 2 پاس گل داده است. او در تمام 23 باری که برای شیرها به میدان رفته، فقط یک گل زده است و این آمار پایین‌تر از حد انتظار باعث شده مدیران بایرلورکوزن به فروشش فکر کنند.

از ترکیه، شایعاتی در خصوص علاقه باشگاه گالاتاسارای به سردار آزمون به گوش می‌رسد اما این تیم مهاجمانی نامدار چون مائورو ایکاردی، دریس مرتنز، هریس صفروویچ و بافه‌تیمبی گومیس را در ترکیب خود دارد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *