بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کعبی: هر کس به فولاد بی‌احترامی کند من طرفش هستم/ برای خوزستانی‌های طرفدار استقلال و پرسپولیس متأسفم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۳:۲۵

کعبی صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، حسین کعبی در مورد اظهارات بازیکنان پرسپولیس پس از دیدار مقابل فولاد، و اینکه آنها اعلام کردند حریف شرایط را سخت کرد تا نتیجه بگیرد و بازی بدون تماشاگر برنامه‌ریزی شده بود، اظهار داشت:

این برد را به هواداران خوب و متعصب و واقعی فولاد خوزستان تبریک می‌گویم. ما اکنون برای کسب 3 امتیاز خوشحال هستیم. حرف و حدیث در فوتبال زیاد است. اصلا انتظار شنیدن این بی‌احترامی از یحیی گل محمدی و همکارانش را بعد از بازی نداشتیم. در آن لحظه به وسط زمین رفتیم و جدا کردیم.

وی افزود:

اگر مدعی هستند یک فرد توپ را بدون دلیل وسط زمین انداخته دوربین روی او زوم کند تا مشخص شود از کجا این کار را انجام داده است. 4 سال است که در فولاد حضور داریم، و اگر با فوتبال کثیف نتیجه می‌گیریم چگونه دو سال قهرمان شده و سهمیه آسیا گرفیتم. اینجا قاچاقی کار نمی‌کنیم. من خودم خوزستانی هستم و قاچاقی به مردم خوزستان خدمت نمی‌کنم.

مربی تیم فولاد اظهار داشت:

چرا باید بازی امروز بدون تماشاگر باشد. دلیل این اقدام چیست؟ چرا باید این اقدام را انجام بدهیم؟ مگر مردم خوزستان چه گناهی کرده‌اند؟ آیا اگر پرسپولیس و استقلال به خوزستان می‌آیند هرطور که دلشان می‌خواهد ما را ببرند و بروند؟ این صحبت‌ها نیست. اگر قرار است من خراب و بدنام شوم، اجازه بدهید با این مصاحبه بدنام شوم. حسین  کعبی در این فوتبال بدنام است؟ اجازه بدهید بیش‌تر بدنام شوم.

کعبی اضافه کرد:

اگر فردا جواد نکونام من را از کادر فنی فولاد اخراج کند، به آدم‌هایی که اینجا می‌آیند و پرسپولیسی‌ها و استقلالی ها را تشویق می‌کنند، برایشان تاسف می‌خورم. به خصوص آنهایی که خوزستانی هستند. خوزستانی‌ها باید پشت هم باشیم. افرادی که این حرف‌ها را می‌زنند به مربی و بازیکنانشان احترام می‌گذارند، اما باید با این فوتبالی که فولاد بازی می‌کند به همه بازیکنان و مربیانش احترام بگذارند.

وی افزود:

به عنوان مربی دست بازیکنانم را به خاطر غیرت و مردانگی‌شان می‌بوسم. اگر قرار است شیک درون زمین بایستیم و ما را ببرند، هر وقت گفتند این کار را انجام می‌دهیم. فوتبال است، ما فوتبال بازی کردیم و بردیم. همه به فولاد احترام گذاشتند، اما به هیچ بنی‌بشری اجازه نمی‌دهیم به مربی، هوادار و بازیکن فولاد بی‌احترامی کند. هر کس می‌خواهد این کار را انجام بدهد من طرفش هستم. صحبت‌های من با افرادی است که هر وقت استقلال و پرسپولیس اینجا آمدند، توهین کردند. برای برخی‌ها متاسف هستم. این چه فوتبالی است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *