بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاسخ کاپیتان فولاد به اظهارات یحیی گل محمدی

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۳:۱۹
بدون تصویر

به گزارش ایلنا، ساسان انصاری، مهاجم تیم فولاد خوزستان درباره بازی با پرسپولیس تهران اظهار داشت: بازی از طرف هر دو تیم خیلی خوب بود‌. نسبت به آنچه کادرفنی گفته بود، خیلی خوب پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم. تیمی که قابل احترام و صدر جدول است. می دانستیم اگر یک لحظه اشتباه کنیم، به سختی تنبیه می‌شویم‌.

او ادامه داد: فوق‌العاده بازی کردیم و یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر ما بود‌. کاملا منظم و با دیسیپلین بالا کار کردیم. یک بازی کاملا تاکتیکی بود و کادرفنی ما کامل پرسپولیس را آنالیز کرده بودند. مو به مو دستورهای کادرفنی را انجام دادیم و با کسب ۳ امتیاز ارزشمند، نتیجه زحمات‌مان را گرفتیم.

کاپیتان فولاد درخصوص رابطه نزدیکش با روبرتو تورس، گفت: روبرتو نیازی به تعریف و تمجید من ندارد‌. از لالیگا مستقیم به اینجا آمده و این به دلیل رابطه‌اش با سرمربی ما بوده است‌. قطعا از وجودش استفاده می‌کنیم‌ کیفیت خیلی بالایی دارد و امروز هم گل ۳ امتیازی برای فولاد زد. از این به بعد هم کیفیت بالاتری نشان خواهد داد‌.

انصاری درمورد اظهارات بعد از بازی یحیی گل‌محمدی، عنوان کرد: فقط شنیده‌ام او چه گفته است. او بزرگ ما و احترامش برای ما واجب است‌. من بازیکن هستم و در جایگاهی نیستم که بخواهم درمورد آقا یحیی صحبت کنم‌‌. خیلی برای ما قابل احترام است.

او اضافه کرد: فقط درمورد حواشی بازی بگویم کدام دیدار است که بیرون زمین حاشیه نباشد یا کدام کادرفنی کنار زمین آرام است‌. اعتراض ها خیلی عادی بود. نباید از کنار برخی مسائل گذشت اما نباید اعتراض‌ها بزرگ نمایی شود. زحماتی که ما کشیدیم، خیلی خوب بود. نوع پرس و سازماندهی فولاد با این همه سبکی که به خوبی ارائه کردیم، نباید زحمات بچه‌ها نادیده گرفته شود. باید یگ گروه بنشیند و سبک و شیوه تیم ما را آنالیز کند.

بازیکن فولاد تصریح کرد: باید کیفیت ما و کادرفنی فولاد را ببینند‌‌. در این چند سال نشان دادیم فولاد فوق العاده باکیفیت بااحترام است اما متاسفانه چنین مسائلی وجود دارد‌. برخی رسانه‌ها فقط خیلی راحت فقط بیرون کادرفنی فولاد را می‌بینند و درمورد این کادر حرف میز‌نند‌. جلسات آنالیز فوق‌العاده‌ای داریم و تمرینات مان خیلی به روز است.

انصاری افزود: یکی از به روز ترین کادرهای فنی ایران را داریم. خیلی خوشحالیم با چنین کادری کار می‌کنیم. همه بازیکنان از آن‌ها یاد می‌گیرند و نباید با مطرح کردن مسائل بیرونی، کیفیت فوتبال فولاد را زیر سوال ببرند. خواهش می‌کنم گروه های آنالیز برنامه‌ها بنشینند و فوتبال، نوع تاکتیکی که برای این بازی انتخاب کرده بودیم و سبک بازی فولاد را آنالیز کنند زیرا سبک و شیوه‌ای که بازی کردیم برای کل فوتبال ایران مفید است‌.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *