بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شکوری: پیکان ارزان‌ترین تیم لیگ برتر است/ هر تیمی می‌خواهد با یک مربی مانند حسینی کار کند

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۹

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم شکوری پس از برتری یک بر صفر پیکان مقابل مس کرمان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: پس از اینکه هفته گذشته در یک مسابقه شش امتیازی باختیم، در بازی شش امتیازی و مهمی پیروز شدیم. این امتیازات برای تیم‌هایی که در این بخش (رده‌های پایانی) جدول حضور دارند، حیاتی است.

وی با بیان اینکه خودروسازان برای رسیدن به ثبات باید به این روند ادامه بدهند، تصریح کرد: تیم جوانی داریم که ارزان‌ترین تیم لیگ برتر به شمار می‌رود، اما این دلیل نمی‌شود که نتوانیم در زمین نتیجه بگیریم. بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم، اما برای اینکه تیم خوبی باشیم، نباید به یک مسابقه بسنده کنیم. باید روندی را آغاز کنیم تا در ادامه کار، پیروزی‌های پیاپی به دست بیاوریم.شکست مس در خانه پیکان

قائم مقام باشگاه پیکان راجع به اینکه از ورود تماشاگران به ورزشگاه انقلاب کرج ممانعت شد، خاطرنشان کرد: این مسئله از عهده باشگاه خارج است و ما از حضور تماشاگران استقبال می‌کنیم. فوتبال با تماشاگر معنا پیدا می‌کند و این مشکل طی هفته‌های آینده حل می‌شود. امیدوارم تماشاگران هر چه زودتر به ورزشگاه بیایند. کرج فوتبالدوستان زیادی دارد که می‌خواهند مسابقات را از نزدیک تماشا کنند.

شکوری در مورد فعالیت‌های باشگاه پیکان در نقل‌وانتقالات زمستانی بیان کرد: بودجه ما بسیار محدود است و تلاش کردیم اقتصادی خرید کنیم. ما دو بازیکن به خدمت گرفتیم و یک بازیکن هم از جمع ما جدا شد. خریدهای خوبی داشتیم که بر اساس نیازهای تیم بود. دیگر نقل‌وانتقالی نخواهیم داشت و فکر می‌کنم تیم ما تکمیل است. جوانان بسیار خوبی داریم و آنها باید بجنگند تا خودشان را نشان بدهند.حاشیه دیدار پیکان – مس کرمان| اعتراض حسینی به داور و اقدام عجیب گوینده ورزشگاه

وی درباره بازگشت خود به فدراسیون فوتبال با انتصاب به‌عنوان سرپرست کمیته آموزش فدراسیون عنوان کرد: دوستان ظرف سال‌های گذشته زحمات زیادی کشیدند. در آسیا جایگاه خوبی از لحاظ تعداد مربیان داریم و این نیاز احساس می‌شود که به سمت کیفی‌سازی پیش برویم. برای افزایش کیفیت آموزش خودمان باید دوره‌های خوبی برگزار کنیم.

قائم مقام باشگاه پیکان راجع به احتمال ادامه همکاری این باشگاه با مجتبی حسینی برای سال آینده گفت: زود است که بگوییم سال بعد چه کاری انجام می‌دهیم. حسینی در میان مربیان خوب لیگ ماست. هر تیمی دوست دارد یک مربی مانند او داشته باشد که با جوانان کار و یک تیم خوب را جمع کند. پیکان باشگاهی واقعی و کاملاً ساختارمند است. ما در چندین رشته و استان فعال هستیم و تصمیم‌گیری درباره سیاست‌گذاری‌ها و کادر فنی، نیاز به زمان و برنامه‌ریزی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *