بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یورگن کلوپ: کلین‌شیت خوب است چون می‌توانید برد زیبای 1-0 کسب کنید

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۵

طرفداری | یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پس از باخت سنگین برابر برایتون در لیگ برتر، امیدوار است تیمش بتواند در رقابت‌های FA Cup پیشروی کند.

در دور چهارم مسابقات FA Cup، عصر یکشنبه ساعت 17:00 به وقت تهران لیورپول مهمان برایتون خواهد بود. صحبت‌های یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از این بازی را به نقل از لیورپول اکو می‌خوانید.  پیام برای اخراج فرانک لمپارد:

برای فرانک متاسفم. او همه تلاشش را کرد. لمپارد سال سختی را سپری کرد و البته خوب هم کار کرد. از دست دادن مهره مهمی چون ریچارلیسون و از دست دادن بازیکنان مهم بابت مصدومیت همه تاثیرگذار بودند. فرانک برمی‌گردد. او سرمربی جوانی است و آینده خوبی پیش رویش قرار دارد.  رویارویی با برایتون در FA Cup: 

می‌دانیم حضور در فینال FA Cup چه رویداد بزرگی است و این فکر مفید در ذهن ما هست. بازی قبلی برابر برایتون، بدترین نمایشی بود که از لیورپولم دیده بودم اما هر کس یا هر چیز می‌توانند دچار اشتباه شوند. برای بازی با برایتون به نظم نیمه اول مسابقه با چلسی نیاز داریم. لیورپول در زمینه پیشروی در مسابقات حذفی انگلیس تیم خوش‌نامی نیست چون همیشه بازی‌های وسط هفته مشکل هستند. با این‌حال یک هفته کامل برای حضور در این مسابقه زمان داشته‌ایم و هدف ما صعود به دور بعدی است.  وضعیت خط دفاعی و کلین‌شیت‌ها:  

فکر می‌کنم با حضور ویرجیل فن دایک هم می‌توانستیم کلین‌شیت کنیم! البته این خیلی مربوط نیست چون دفاع کردن خیلی پیچیده‌تر از صحبت درباره مدافعان مرکزی است. کلین‌شیت دستاورد بزرگی برای ما است و می‌دانم همه منتظر بردهای 4-0 هستند. اما کلین‌شیت مهم است چون با آن می‌توانید بازی‌ها را 1-0 ببرید که خیلی هم زیبا است. 

وضعیت مصدومیت آرتور ملو و آینده نت فیلیپس: 

اوضاع آرتور ملو خوب پیش می‌رود. دو یا سه هفته دیگر او می‌تواند به تمرین گروهی اضافه شود. فابیو کاروالیو صد درصد آماده نیست اما میلنر خوب است. نت فیلیپس هم یک سرماخوردگی خفیف داشته است. جدایی فیلیپس؟ این به پیشنهادهایی که می‌رسد بستگی دارد. برای هر اتفاقی خودمان را آماده می‌کنیم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *