بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اتهام سرمربی انگلیس به بازیکنانش در جام جهانی

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری فارس، «گرت ساوت‌‌گیت» که تیمی قوی را روانه جام جهانی کرده بود، نتوانست بیشتر از مرحله یک‌چهارم نهایی پیشروی کند و با شکست مقابل فرانسه، دست خالی به خانه بازگشت.

ساوت‌گیت حدود دو ماه پس از بازی مقابل فرانسه، در مصاحبه با شبکه ITV درباره شکست شاگردانش گفت: عملکرد ما در بازی با فرانسه نشان داد بازیکنان از قبل باور نداشتند که می‌توانستند پیروز میدان شوند. من هنوز هم نمی‌دانم آیا آن‌ها واقعا باور داشتند یا نه اما به محض اینکه از زمین بازی خارج شدند آن‌ها متوجه شدند که این بازی بود که می‌توانستند و باید می‌بردند. این دلیلی بود که من برای حداقل یک تورنمنت دیگر ماندم.

سرمربی تیم ملی انگلیس درباره انتقادها درباره اینکه «مارکوس رشفورد» مهاجم آماده خود را تنها در پنج دقیقه پایانی بازی با فرانسه به میدان فرستاد هم گفت: اگر مارکوس بازی می‌کرد و نتیجه به همین صورت بود، می‌گفتند چرا فودن یا گریلیش بیشتر بازی نکرد. پس من با کاری که انجام دادیم کنار آمده‌ام. من همیشه می‌دانم روایت‌ها پس از بازی‌هایی که انجام می‌دهیم، چگونه خواهد بود.

ساوت‌‌‌گیت همچنین به‌رغم حذف زودهنگام انگلیس از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تأکید کرد که تیمش می‌تواند در آینده عملکرد بهتری داشته باشد. او گفت: من فکر می‌کنم در این سال‌هایی که ما بودیم، تیم پیشرفت‌هایی کرده است. من مصمم هستم که تلاش کنیم و تیم را به گام بعدی هدایت کنیم. من فکر می‌کنم ما به‌دلیل موفقیت‌هایمان کاملاً با تیم‌های سابق انگلیس متفاوت هستیم. پیروزی تنها چیزی است که ما را راضی خواهد کرد.

ساوت‌گیت پس از ناکامی انگلیس در یورو ۲۰۱۶ هدایت انگلیس را برعهده گرفت و این تیم را به مقام چهارمی جام جهانی ۲۰۱۸ رساند. تورنمنت  بزرگ بعدی سه‌شیرها، یورو ۲۰۲۴ آلمان خواهد بود.

پایان پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *