بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گواردیولا: شاید بین من و آرتتا کنار زمین دعوا شود؛ نقش من در موفقیت آرسنال؟ مزخرف محض!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۹

طرفداری | پپ گواردیولا برای میکل آرتتا، دستیار پیشین خود که این فصل در آرسنال فوق‌العاده کار کرده، احترام زیادی قائل است اما معتقد است امکان ایجاد تنش با او در کنار زمین هم وجود دارد.

جمعه ساعت 23:30 تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی در دور چهارم FA Cup در استادیوم اتحاد به مصاف هم می‌روند و این نخستین رویارویی پپ گواردیولا با دستیار پیشین خود در فصل 23-2022 است. به گزارش وب‌سایت گل، گواردیولا در پاسخ به پرسش نقش او در موفقیت امروز آرسنال با پرورش دادن میکل آرتتا به عنوان یک سرمربی گفت: 

موفقیت امروز آرسنال به توانایی‌های میکل [آرتتا] و بازیکنانش مربوط است. دوست داشتم بگویم خب بله، کارهایی که آن‌ها انجام می‌دهند به خاطر چیزهایی است که من به آرتتا آموخته‌ام. خب این مزخرف محض است. من 52 ساله‌ام و در زندگی‌ام فقط یک بار در باشگاه آرسنال بوده‌ام. پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپای 2011 و بازی با منچستریونایتد، باشگاه آرسنال به ما اجازه داد در زمینش تمرین کنیم. این تنها باری بود که من در زمین آرسنال حاضر شدم. 

سرمربی اسپانیایی سیتی از تفاوت‌های بازی آرسنال و تیم خودش هم صحبت کرد: 

آرسنال از وینگرها و بازیکنان تهاجمی بیش‌تری در جلوی زمین بهره می‌برد و این در حالی است که ما در جلوی زمین از هافبک بهره می‌بریم. موفقیت آرسنال به چیزهایی مثل روش کاری، فرایند، شخصیت تیمی، ذهنیت، ضربات آزاد و میلیون‌ها چیز دیگر مربوط است که به خودشان تعلق دارد.  

پپ گواردیولا با وجود دوستی با آرتتا گفت برای کسب پیروزی آن‌ها ممکن است برای ساعاتی این رفاقت را کنار بگذارند. او درباره احتمال ایجاد درگیری کنار زمین گفت:

نمی‌دانم. در لحظات داغ بازی هر چیزی می‌تواند در کنار زمین رخ دهد. اگر قرار به درگیری و تنش کنار لب خط باشد، حدس می‌زنم دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد. آرتتا برای بازی پیش رو یک رقیب است. او می‌خواهد بر ما غلبه کند و ما هم چنین هدفی داریم. می‌دانم که اگر یکی شکست بخورد، آن‌گاه ما بهترین دوستان جهان نخواهیم بود. اگرچه به عنوان یک شخص و مربی، احترام زیادی برای آرتتا قائلم و این چیزی است که تغییر نمی‌کند.  

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *