بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیگ برتر والیبال | نبرد حساس شهداب و پیکان در یزد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۱

هفته بیست‌ودوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه نهم بهمن با هفت دیدار در شهرهای اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد و مریوان پیگیری می‌شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در حساس‌ترین دیدار این هفته تیم شهداب یزد در سالن شاهدیه میزبان پیکان تهران خواهد بود. دیداری میان تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی که برنده آن جایگاه بهتر را به خود اختصاص خواهد داد و حتی در صورت شکست صدرنشین (لبینات هراز)، فاتح این مسابقه امکان صدرنشینی هم دارد.

شاگردان محمدرضا تندروان در این دیدار حساس به دنبال کسب نهمین برد خانگی خود با بهترین معدل امتیاز هستند تا با 17 پیروزی و تفاضل امتیاز بهتر جایگزین لبنیات در صدر جدول شوند. از سوی دیگر شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان هم مسلما تلاش خواهند کرد تا دومین باخت شهداب را در خانه رقم زده و راهی به جایگاه دوم رده‌بندی بیابند.

در حال حاضر شهداب یزد با 16 برد و 45 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته و پیکان تهران با 15 برد و 46 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد. دیدار رفت دو تیم سه بر دو به نفع شهداب یزد به پایان رسیده بود و مدافع عنوان قهرمانی به دنبال تکرار این پیروزی در خانه است.

در دیگر مسابقه حساس این هفته، تیم صدرنشین جدول رده‌بندی در آمل میزبان شهرداری ارومیه است. شاگردان جهانگیر سیدعباسی در تیم شهرداری ارومیه که در هفته بیست و یکم برابر پاس گرگان دومین ناکامی در دور برگشت را تجربه کردند در این هفته برای دو رقمی کردن بردهای خود در جدول تلاش خواهد کرد تا امید بیشتری برای راهیابی به مرحله پلی‌آف داشته باشند.

بازی دور رفت دو تیم سه بر دو به سود لبنیات هراز آمل به پایان رسیده بود و شاگردان بهروز عطایی به دنبال تثبیت جایگاه خود در صدر جدول و تکرار پیروزی برابر حریف هستند.

لبنیات هراز آمل با 16 برد و 46 امتیاز در جایگاه نخست و شهرداری ارومیه با 9 پیروزی و 25 امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

صد و پنجاهمین مسابقه لیگ برتر مردان در سال 1401 به مصاف دو تیم مس رفسنجان و شهرداری گنبد اختصاص دارد. این دو تیم که در تلاش هستند خود را از منطقه قرمز چهار تیم پایین جدول و احتمال سقوط به دسته یک دور کنند و در هفته گذشته برابر حریفانشان به پیروزی رسیده‌اند، مسلما در رفسنجان رقابتی جذاب خواهند داشت.

دیدار رفت این دو تیم سه بر دو به نفع شهرداری گنبد به پایان رسیده بود و مس رفسنجان در خانه با استفاده از تاکتیک‌های محمد محمدکاظم به دنبال برد و انتقام از حریف است.

شاگردان احد ارمشی در تیم شهرداری گنبد هم در این مسابقه به دنبال نهمین پیروزی و ارتقای جایگاه هستند. این تیم با 23 امتیاز در جایگاه یازدهم رده‌بندی قرار دارد و مس رفسنجان با پنج برد و 17 امتیاز در رده سیزدهم جای گرفته است.

راه‌یاب ملل مریوان در سالن زاگرس میزبان هورسان رامسر خواهد بود و در این دیدار تلاش دارد شکست هفته قبل برابر نیان را جبران کرده و دل تماشاگران را به بهبود جایگاه خود گرم کند. این دیدار برای مریوانی‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که در خانه فرصت خوبی برای فرار از منطقه قرمز (چهار رتبه پایانی جدول) جدول دارند.

از سوی دیگر هورسان رامسر که هفته گذشته در خانه سایپا را شکست داده به دنبال کسب بردی دیگر این بار خارج از خانه و برابر راه‌یاب ملل مریوان است. دیدار رفت این دو تیم سه بر صفر به نفع رامسری‌ها به پایان رسیده بود و راه‌یاب در مریوان به دنبال جبران این شکست است هر چند کار آسانی نیست.

هورسان رامسر با 13 پیروزی و 38 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد و در صورت شکست راه‌یاب تنها امتیازات خود را بهبود می‌بخشد و ارتقایی در جدول نخواهد داشت، اما شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه‌یاب در صورت غلبه بر حریف با 9 برد و 24 امتیاز و البته شکست شهرداری گنبد از مس رفسنجان یک پله در جدول رده‌بندی صعود خواهند داشت.

در یکی دیگر از مسابقه‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر مردان نیان الکترونیک خراسان در سالن مهران مشهد میزبان فولاد سیرجان ایرانیان خواهد بود. این تیم که هفته گذشته راه‌یاب را مغلوب خود کرده در این مسابقه به دنبال یک برد دیگر و تکرار پیروزی دور رفت خود برابر فولاد است.

در دیدار دور رفت نیان الکترونیک خراسان سه بر دو فولاد سیرجان ایرانیان را شکست داده بود و فولادی‌ها در این دیدار خارج از خانه کار دشواری برای شکست حریف پیش رو دارند.

نیان الکترونیک خراسان با 12 پیروزی و 38 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد و فولاد سیرجان با 11 برد و 34 امتیاز در جایگاه هفتم جای گرفته است و هر دو در این مسابقه به دنبال ارتقای جایگاه هستند.

سایپا تهران که با سه برد و 14 امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته و امیدی برای صعود به مرحله پلی‌آف ندارد، این هفته در سالن فدراسیون والیبال میزبان ایفاسرام اردکان خواهد بود. شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم ایفاسرام که هفته گذشته در جدالی سخت سه بر دو مغلوب مس رفسنجان شدند در این دیدار به دنبال برطرف کردن اشتباهات و کسب یازدهمین برد خود در لیگ امسال خواهند بود. این تیم که با 31 امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد در این دیدار و مسابقات آتی برای کسب سهمیه پلی‌آف تلاش خواهد کرد.

دیدار دور رفت این دو تیم سه بر دو به نفع ایفاسرام اردکان به پایان رسید و سایپا در این مسابقه به دنبال جبران شکست و کسب دومین پیروزی در خانه است تا مجموع بردهای خود در لیگ را به عدد چهار برساند.

سالن مخابرات اصفهان در هفته بیست و دوم محل برگزاری مسابقه تیم‌های گیتی‌پسند و پاس گرگان خواهد بود. اصفهانی‌ها در این دیدار به دنبال دو رقمی کردن تعداد بردهای خود هستند و می‌خواهند در خانه پیروزی شیرین دور رفت را تکرار کنند. اما شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس که هفته گذشته شهرداری ارومیه را سه بر صفر مغلوب خود کرده‌اند، انگیزه کافی برای پیروزی در این مسابقه و انتقام شکست دور رفت را دارند. مسابقه دور رفت این تیم‌ها سه بر یک به نفع گیتی‌پسند اصفهان به پایان رسیده بود.

پاس گرگان با 12 برد و 36 امتیاز در جایگاه ششم و گیتی‌پسند اصفهان با 9 پیروزی و 27 امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد و هر دو تیم به دنبال ارتقای جایگاه و دریافت سهمیه صعود به مرحله پلی‌آف هستند.

برنامه کامل هفته بیست‌ودوم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

 

اصفهان، سالن مخابرات، ساعت 15

گیتی‌پسند اصفهان – پاس گرگان

 

رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 15

مس رفسنجان – شهرداری گنبد

 

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 15

سایپا تهران – ایفاسرام اردکان

 

مشهد، سالن مهران، ساعت 15

نیان الکترونیک خراسان – فولاد سیرجان ایرانیان

 

مریوان، سالن زاگرس، ساعت 15

راه‌یاب ملل مریوان – هورسان رامسر

 

یزد، سالن شاهدیه، ساعت 16

شهداب یزد – پیکان تهران

 

آمل، سالن پیامبر اعظم(ص)، ساعت 16

لبنیات هراز آمل – شهرداری ارومیه

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *