بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله دوباره جنوبی‌های استقلال به شمال ایران

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۰

دو تن از عناصر خط حمله تیم استقلال متشکل از دو بازیکن بوشهری در دیدار مقابل ملوان بار دیگر همه را به یاد هفته ششم دور رفت و بازی مقابل نساجی مازندران انداختند. جایی که مهدی قائدی با نفوذ از جناح چپ در نزدیکی محوطه جریمه تیم مازندرانی با یک پاس در عرض محبی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن موفق شد اولین گلش را برای استقلال بزند. آن مسابقه هم یکی از معدود بردهای پرگل استقلال بود.

این دو بازیکن در دیدار هفته هفدهم مقابل بار دیگر مقابل یک حریف شمالی دیگر استقلال باز هم درخشیدند تا ثابت کنند جنوبی های این تیم از دیدار با شمالی ها روحیه مضاعفی می گیرند.

بوشهری های استقلال در بازی با نماینده گیلان یکی گل زد و دیگری گل ساخت. مهدی قائدی با کنترل توپ زیبایی که پیش از گل اول استقلال انجام داد شیرازه خط دفاعی تیم ملوان را به هم ریخت تا با همان تک گل (گل به خودی) نظم دفاعی تیم شمالی از هم پاشیده و در ادامه این تیم سه گل دیگر از استقلال بخورد که یکی از این گل ها را دیگر بوشهری استقلال (محمد محبی) زد. شوت زیبا و مطمئن محمد محبی از محدوده خط ۱۸ قدم، مطمئن و دقیق نواخته شد و خیال هواداران استقلال بابت پیروزی تیمشان را تا حد زیادی راحت کرد.

این دو بوشهری پس از پایان بازی نیز از سوی طرفداران استقلال که در استادیوم حضور داشتند مورد تشویق قرار گرفتند. قطعاً با آمادگی این دو بازیکن که هر دو در فاز تهاجمی توانایی های زیادی دارند خط حمله استقلال نیز در هفته های پیش رو شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *