بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فولاد بدون مهاجم تخصصی مقابل پرسپولیس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۲

با وجود پایان نقل و انتقالات زمستانی، فولاد موفق به جذب مهاجم نشد.

به گزارش طرفداری، فولاد در شرایطی عصر امروز در هفته 17 لیگ در ورزشگاه خانگی اش به مصاف پرسپولیس می رود که مشکل نکونام همچنان پابرجاست و این سرمربی نتوانست مهاجمان موردنظر خود را جذب کند. همان طور که می دانید جواد نکونام در نقل و انتقالات به دنبال جذب مهاجم بود و بارها در مصاحبه هایش روی این موضوع تاکید کرد.

برنامه نکونام جذب گادوین منشا بود اما در اقدامی عجیب باشگاه فولاد نه تنها کولیبالی را حفظ کرد بلکه به جای مهاجم یک مدافع دیگر را هم جذب کرد!

این درحالی است که نکونام روی جذب منشا حساب زیادی باز کرده بود و حتی منشا در باشگاه فولاد حاضر شد اما قرارداد کولیبالی در دقیقه 90 فسخ نشد تا برخلاف نظر نکونام  کولیبالی ماندنی شود چرا که این بازیکن حاضر به فسخ قرارداد ۵۰۰ هزار دلاری اش نشد.

این درحالی است که باشگاه فولاد علاوه بر فسخ نکردن قرارداد کولیبالی، نژاد مهدی را هم جذب کرد تا دست نکونام از جذب مهاجمان موردنظرش کوتاه بماند.

گفتنی است که فولاد تنها ساسان انصاری را در خط حمله دارد که البته پست تخصصی انصاری هم مهاجم نیست.

موضوع زمانی جالب می شود که اشکان دژاگه هم به نکونام گفته بود از فولاد جدا می شود و سرمربی فولاد روی جایگزین او برنامه داشت اما اشکان هم ماندنی شد. آن هم درحالی که پست دژاگه هم هافبک بازیساز است نه مهاجم.

حال به نظر می رسد فولاد در شرایطی امروز مقابل پرسپولیس و در ادامه لیگ و حتی لیگ قهرمانان آسیا قرار است به میدان برود که مهاجم تخصصی در ترکیب خود ندارد و باید دید نکونام با این شرایط چه نتایجی را کسب خواهد کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *