بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مقصد احتمالی یزدانی مشخص شد

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۳

یکی از مهم‌ترین سوژه‌های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، سیاوش یزدانی، کاپیتان استقلال در دیدار مقابل سپاهان است که یکی از تیم‌های بالانشین جدول را علاقه‌مند خود می‌بیند.

با توجه به فسخ یک‌طرفه قرارداد استقلال با سیاوش یزدانی توسط این باشگاه، حتی در صورت حکم کمیته تعیین وضعیت مبنی بر غیرقانونی بودن این کار، آنچه مشخص است این است که سیاوش یزدانی در صورت ماندن در استقلال تا آخر فصل جایی در این تیم نخواهد داشت.

موضوعی که باعث می‌شود جدایی او از استقلال را قطعی بدانیم، چرا که اساسا بازیکنی در این سطح حاضر نمی‌شود که یک نیم‌فصل کامل دور از شرایط بازی و تمرینات تیمی باشد.

از طرف دیگر، نیاز مبرم سپاهان به جذب یک مدافع وسط بعد از جدایی رناتو داسیلویرا و محمد نژادمهدی از جمع طلایی‌پوشان، قرار داشتن این تیم در کورس قهرمانی و البته علاقه و اعتقاد ژوزه مورایس به سبک بازی و توانایی‌های یزدانی، این باشگاه اصفهانی را به محتمل‌ترین مقصد مدافع مغضوب ساپینتو در استقلال تبدیل می‌کند.

انتقالی که از لحاظ قانونی نیز منعی ندارد و با توجه به فسخ قرارداد یزدانی توسط باشگاه در موعد مقرر، سیاوش قادر به عقد قرارداد با باشگاه‌هایی که برای سهمیه فیفا جای خالی دارند منعی ندارد.

در حال حاضر، شواهد و قراین حکایت از قریب‌الوقوع بودن این انتقال طی روزهای آتی دارد و بعید به نظر می‌رسد یزدانی که سابقه دو فصل حضور در سپاهان را هم در کارنامه دارد، لیگ بیست‌ودوم را جایی خارج از اصفهان تمام کند. به خصوص که از روز گذشته نیز تماس‌هایی بین آنها برقرار شده و حصول نتیجه در روزهای آینده محتمل است.

258 258

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *