بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاسخ تند سرخیو آگوئرو به زلاتان ابراهیموویچ: ما قهرمان جهان هستیم و تو می‌توانی خودت را بکشی!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۵

رفتار بازیکنان تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی این تیم مقابل فرانسه در فینال جام جهانی 2022 قطر و قهرمانی در این رقابت‌ها، باعث شده حواشی زیادی پیرامون آن‌ها ایجاد شود و بسیاری از اهالی فوتبال نیز از آن‌ها به این خاطر انتقاد کردند.

طرفداری | یکی از این افراد، زلاتان ابراهیموویچ بود. ابراهیموویچ در این‌باره گفته بود: «مسی در تاریخ ماندگار شد اما دیگران با رفتار بدی که داشتند در خاطرات می‌مانند؛ کاری که انجام دادند بویی از احترام نبرده بود. این رفتار یعنی شما قهرمان شدید اما دیگر رنگ قهرمانی را نمی‌بینید؛ ساز و کار فوتبال این چنین است».

اما گویا این صحبت‌های زلاتان اصلا به مذاق سرخیو آگوئرو که خود او نیز در جشن قهرمانی آرژانتین در جام جهانی حضور داشت، خوش نیامده است. آگوئرو به تازگی در اکانت توییچ خود به این صحبت‌ها واکنش تندی نشان داده که صحبت‌های او نیز بسیار خبر ساز شده است. به نقل از دیلی میل، آگوئرو صحبتش را این‌گونه شروع می‌کند: «آیا آنچه که در فکرم هست را بگویم یا نه؟ زلاتان ابراهیموویچ یا ایبراهیموویچ، هر دو آن‌ها یکی هستند. با این حال اسمش سخت است پس می‌گویم زلاتان»

آگوئرو در ادامه گفت:

تو و من در سطح بالایی بازی کردیم اما یاد‌مان باشد که خود تو هم چنین رفتار‌هایی داشته‌ای. یادم می‌آید مقابل منچستریونایتد بازی می‌کردیم، من روی نیمکت بودم و تو سعی می‌کردی ما را تحریک کنی. در بازی بین سیتی و یونایتد تو با نیکلاس اوتامندی دعوا کردی. با پپ گواردیولا هم دعوا کردی. فکر می‌کنم به همین دلیل (به خاطر اخلاق و رفتار‌هایت) او می‌خواست از بارسلونا جدا شوی.

آگوئرو اعتقاد دارد که خود زلاتان بازیکن پر حاشیه‌ای در زمین بوده در جایگاهی نیست که بتواند از کسی در این‌باره انتقاد کند. او گفت: 

برای صحبت درباره رفتار بد آرژانتینی‌ها، باید ابتدا به خودت نگاه کنی که آیا رفتار خوبی در طول حرفه‌ات داشته‌ای یا خیر. من فکر نمی‌کنم که این‌طور باشد. تو به هم تیمی‌های من بی احترامی کردی و احساس می‌کنم به من نیز که آنجا بودم حمله کردی و من هم اکنون همین کار را می‌کنم. ما قهرمان جهان هستیم و زلاتان، تو می‌توانی خودت را بکشی. متاسفم اما مسی بهترین بازیکن در جهان است. 

آگوئرو در پاسخ حرف زلاتان که گفته بود، آرژانتین دیگر قهرمان نخواهد شد، گفت:

این بی ادبانه است که بگویی ما دیگر قهرمان نخواهیم شد. فکر می‌کنم پیش از آنکه نگران آرژانتین باشی، باید نگران کشور خودت و بازیکنان‌تان باشید. تیمی که حتی به جام جهانی هم صعود نکرد. (سوئد در فینال مسیر C پلی آف مقدماتی جام جهانی مقابل تیم ملی لهستان شکست خورد و از صعود به این رقابت‌ها بازماند)

آگوئرو در پایان گفت: 

مسی قهرمان شد و این شما را عصبانی می‌کند. مسی جام جهانی را برده و به همین دلیل اعتراف می‌کنید که او بهترین بازیکن جهان است. اینکه او جام جهانی را با آرژانتین برد، شما را ناراحت می‌کند. 

 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *