بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کشمکش علی فتح الله زاده و ریکاردو ساپینتو بر سر کاوه رضایی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۶

آینده کاوه رضایی همچنان نامشخص است.

به گزارش طرفداری، کاوه رضایی جزو موارد عجیب و غریب لیگ بیست و دوم بوده است. بازیکنی که ابتدای فصل به لیگ ایران برگشت تا استقلالی شود ولی لیست این تیم پر بود و کاوه مجبور شد راهی تراکتور شود.

از همان ابتدا هم گفته شد ماندن کاوه رضایی در تراکتور به مدت یک نیم فصل است و او می تواند پس از پایان مسابقات نیم فصل، قرارداد خود با باشگاه تراکتور را فسخ کند و به تیم جدیدی برود. همین اتفاق هم شب گذشته رخ داد و کاوه رضایی قراردادش را با تراکتور فسخ کرد.

بسیاری تصور می کردند با این شرایط کاوه رضایی قطعا در نیم فصل به استقلال برمی گردد ولی گویا ماجرا پیچیده تر از چیزی است که تصور می شود.

ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی استقلال به علی فتح الله زاده، مدیرعامل آبی ها تاکید کرده کاوه رضایی را نمی خواهد و حاضر نیست این بازیکن را به خدمت بگیرد.

با این حال از باشگاه استقلال خبر می رسد نظر علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل استقلال چیز دیگری است و او می خواهد کاوه رضایی دوباره استقلالی شود و با پیراهن این تیم در ادامه رقابت های فصل به میدان برود.

در همین راستا کشمکشی بین ساپینتو و علی فتح الله زاده بر سر کاوه رضایی شکل گرفته است.

گفته می شود شب گذشته کاوه رضایی حتی به مجتبی حسینی، سرمربی پیکان هم پیشنهاد شد ولی این سرمربی اعلام کرد نیازی به کاوه رضایی ندارد. شنیده می شود کاوه رضایی احتمالا به عنوان سهمیه آزاد فیفا به فولاد خوزستان یا ذوب آهن برود.

البته همه این ها در صورتی است که استقلال کاملا بیخیال کاوه رضایی شود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *