بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

محمدرضا مهرانپور: با همین نفرات استقلال می‌ تواند قهرمانی را تکرار کند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۳

محمدرضا مهرانپور در خصوص برد پر گل استقلال مقابل ملوان صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، محمدرضا مهرانپور به فارس گفت:

خیلی خوشحال شدم از کسب ۳ا متیاز شیرین با کلین شیت. اتفاق خوبی که افتاده؛ ساپینتو از بازیکنان تیم شناخت بیشتری پیدا کرده و از این مساله رفته رفته به خوبی استفاده می‌کند.

وی افزود:

بازیکنان خواسته‌های کادرفنی را در زمین خوب اجرا کردند که نشان می‌دهد آن‌ها و سرمربی شناخت خوبی از هم پیدا کرده‌اند که نتیجه این اتفاق را در زمین می‌بینیم. خوشبختانه دست ساپینتو به خصوص در خط حمله باز است. حضور بازیکنانی که بتوانند به شکل‌های مختلف بازی کنند باعث می‌شود تیم تنوع تاکتیکی داشته باشد. اتفاق خوشحال کننده دیگر عملکرد موثر مهدی قائدی بود و حالا امیدواریم به آنچه از او انتظار می‌رود، برگردد.

بازیکن اسبق استقلال در مورد انتقاداتی که از ساپینتو به خاطر تغییرات زیاد در ترکیب تیم مطرح می‌شود، گفت:

او کارش را خوب انجام می‌دهد. باید مسائلی مثل آسیب دیدگی‌ها و کارت گرفتن‌ها را هم در نظر بگیریم. این اتفاقات کار مربی را سخت می‌کند. ماجرای یزدانی باعث شد روزبه چشمی را یک خط عقب تر ببرد و در خط دفاع به کار بگیرد. این مسائل باعث می‌شود مربی همیشه تیمش را کامل در اختیار نداشته باشد. باید داشته‌های سرمربی را هم در نظر گرفت. ساپینتو بر اساس داشته‌ها و موجودی‌اش عملکرد خیلی خوبی داشته است. نتیجه بازی روز گذشته باعث می‌شود بازیکنان تیم، در جام حذفی هم از نظر روحی شرایط خیلی خوبی در بازی مهم و حساس مقابل ملوان داشته باشند.

وی در مورد اینکه با توجه به نوسانات استقلال در طول بازی‌های برگزار شده آیا می‌توان امیدوار بود از این پس روندی صعودی را در پیش بگیرد، گفت:

فکر می‌کنم تیم به بلوغ مورد نیاز رسیده و در نیم فصل دوم می‌تواند شرایط خیلی بهتری داشته باشد. ای کاش می‌توانستند یک هافبک طراح بگیرند. از اول فصل گفتم این تیم هافبکی می‌خواهد که پاس آخر و پاس گل بدهد. اگر می‌توانستند چنین بازیکنی را جذب کنند کمک خیلی بزرگی به استقلال می‌شد ولی به هرحال باید با داشته‌هایمان بسازیم و جلو برویم.

مهرانپور در خصوص اینکه آیا با همین نفرات هم می‌توان به تکرار قهرمانی امیدوار بود، اظهار داشت:

صددرصد. استقلال تیم بزرگی است. بازیکنان با کیفیت زیاد دارد و می‌تواند از داشته‌های خودش استفاده کند‌. هرچند اگر از فرصت تقویت تیم در نقل و انتقالات نیم‌فصل استفاده می‌کردیم، خیلی بهتر بود.

وی در مورد انتقاداتی که از شیوه مربیگری ساپینتو می‌شود، گفت:

هر مربی شخصیتی دارد. برخی خیلی آرام هستند. برخی خیلی هیجان دارند و  شاید نیاز باشد تیم خودشان را از کنار زمین تحریک کنند. ساپینتو زود عصبی می‌شود اما در چند بازی اخیر دیدیم که او آرام‌تر شده و خودش را با شرایط فوتبال ایران وفق داده است.

هافبک اسبق استقلال گفت:

هر مربی در کار خودش سبکی دارد. باید به او احترام بگذاریم و اجازه بدهیم کارش را انجام بدهد. آخر فصل می‌توانیم در مورد یک مربی و نتایجش بهتر صحبت کنیم. با عملکردی که در بازی با ملوان دیدم، فکر می‌کنم استقلال در ادامه راه لیگ می‌تواند نتایج بهتری کسب کند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *