بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آنچلوتی: نیازی نبود از دست بازیکنانم عصبانی شوم/ وارد قضیه سبایوس نمی‌شوم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۱

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی 3 بر یک شب گذشته (پنجشنبه) تیمش در دربی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا که در آن کهکشانی‌ها تا آخرین دقایق نیمه دوم از حریف خود عقب بودند؛ از عملکرد شاگردانش دفاع کرد.

کارلتو گفت: بازی سختی بود، بسیار سخت. اتلتیکو بازی خوبی انجام داد و ما هم در نیمه دوم واکنش نشان دادیم و در نهایت همه چیز به سود ما رقم خورد. نیازی نبود بین دو نیمه برای بازیکنانم عصبانی شوم. درست است که بازی در نیمه اول ریتم آهسته‌ای داشت و اتلتیکومادرید هم توپ را به خوبی مدیریت می‌کرد اما در نیمه دوم ما بازی را به خوبی آغاز کردیم و هواداران هم تیم را ما را به سمت زدن گل مساوی هل دادند. اتلتیکومادرید عملکرد خوبی داشت و از خط دفاع به خوبی بازی را مدیریت می‌کرد. در میان بازیکنان‌شان آنخل کورئا و آنتوان گریزمان به خوبی بین خطوط حرکت می‌کردند.

آنچلوتی افزود: این فصل، فصل بسیار سنگین و طولانی است اما همین است که هست. باید بجنگیم، باید تحمل کنیم. سایر تیم‌ها هم مانند ما مصدوم دارند، پس چاره دیگری نداریم و بازی باید کنیم.  من از تیمم راضی‌ام، البته در عین حال خسته هم هستم و به بازی بعدی‌مان فکر می‌کنم.رئال مادرید با فتح دربی به نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا صعود کرد

سرمربی ایتالیایی درباره تصمیمات تاکتیکی‌اش در این بازی هم گفت: نشاندن کروس کروس و مودریچ روی نیمکت برای من کار سختی است، البته این موضوع در مورد بازیکنی مانند سبایوس هم صدق می‌کند. موافق ماندن سبایوس هستم؟ من وارد این مسئله نمی‌شوم. باشگاه خودش خیلی خوب می‌داند که من چه نظری دارم.

آنچلوتی درباره گلایه‌های دیه‌گو سیمئونه سرمربی حریف از قضاوت داور به خصوص در صحنه اخراج ساویچ و ندادن کارت دوم به سبایوس تأکید کرد: من یادم نمی‌آید که سبایوس چه کاری انجام داد. در مورد ساویچ هم با اینکه از صحنه وقوع خطا خیلی فاصله داشتم اما به نظر من حرکتش کاملاً سزاوار یک کارت زرد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *