بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تکرار فینال لیسبون در مادرید/ ستاره مغضوب، ناجی کارلتو شد

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۲

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم رئال مادرید پنجشنبه شب (دیشب) و در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا میزان همشهری خود، اتلتیکو بود و در حالی که در دقایق پایانی از رقیب خود عقب بود، به مانند فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۴ به بازی برگشت و در وقت اضافه، تیم «دیگو سیمئونه» را شکست داد.

در این دیدار «آلوارو موراتا» ابتدا اتلتیکو را پیش انداخت اما در دقیقه ۷۹ بازی، «رودریگو» برزیلی که پس از تعویض‌شدن در دیدار گذشته جام حذفی با ویارئال با «کارلو آنچلوتی» سرمربی کهکشانی‌ها، تنش لفظی را تجریه کرد، با یک حرکت زیبا، گل تساوی را به ثمر رساند. رئالی‌ها در وقت اضافه و پس از اخراج «استفان ساویچ» مدافع حریف، با گل‌های «کریم بنزما» و «وینیسیوس جونیور»، حریف را با شکست بدرقه کردند.

آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی تیم رئال مادرید پس از این دیدار گفت: ما در نیمه دم بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و انرژی زیادی را به کار بستیم. این فصل بسیار طاقت‌فرسایی است اما کاری نمی‌شود کرد. ما باید مبارزه کنیم. ما هم مثل بقیه تیم‌ها مصدوم‌هایی داریم اما باید بازی کنیم.

سیمئونه، سرمربی آرژانتینی تیم اتلتیکومادرید نیز در پایان این مسابقه گفت: ما تا دقیقه ۷۰ بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. سبایوس (هافبک رئال) کارت زرد دوم را نگرفت و ما می‌توانستیم با یک یار بیشتر به بازی ادامه دهیم. تا گل رودریگو ما شانس‌های خوبی برای گلزنی داشتیم اما هر چه بازی پیش رفت، مقاومت با یک یار کمتر سخت می‌شد.

بنزما، بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۲ هم گفت: ما یک بازی بسیار سخت را پشت‌سر گذاشتیم اما با شخصیت تیمی و بازیکنانی که در اختیار داریم ما توانستیم اوضاع را تغییر دهیم.

قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا روز دوشنبه برگزار می‌شود و تیم‌های رئال مادرید، اتلتیکو بیلبائو، اوساسونا و بارسلونا رقیب خود را خواهند شناخت.

پایان پیام/ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *