بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تعلل انگولو کانته برای امضای قرارداد با چلسی به خاطر بررسی دیگر پیشنهاد‌ها

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۷

در حالی که چندین هفته پیش نشریه تایمز انگلیس و همچنین اتلتیک ادعا کرده بود که انگولو کانته و چلسی نزدیک به امضای قرارداد جدید هستند، اما اکنون به نظر نمی‌رسد دو طرف آنقدر‌ها هم به توافق نزدیک باشند و نشریه فرانسوی اکیپ آن را رد کرده است.

طرفداری | به گزارش اکیپ، انگولو کانته که از ماه آگوست به دلیل مصدومیت برای چلسی بازی نکرده، در حال برداشتن گام‌های مثبتی در مسیر بهبودی خود قرار دارد و در همین بین، گزارش‌هایی بر سر امضای قرارداد جدیدش نیز منتشر شده‌اند. دو طرف در حال مذاکره با یکدیگر هستند اما آنقدر‌ها به توافق با یکدیگر نزدیک نشده‌اند. این بازیکن 31 ساله از علاقه چندین باشگاه اسپانیایی و ایتالیایی به خود آگاه است و نمی‌خواهد به سرعت تصمیمی بگیرد.

بیش‌تر بخوانید:

احتمال بالای تمدید قرارداد انگولو کانته با چلسی

ادعای رومانو؛ چلسی و کانته برای رسیدن به توافق فاصله زیادی دارند

قرارداد کانته با چلسی در پایان فصل به اتمام می‌رسد و او از هم اکنون می‌تواند با باشگاه‌های علاقه‌مند به خود، مذاکره کند. با این حال فقط اروپایی‌ها شرایط این بازیکن را زیر نظر ندارند. به گزارش فوت مرکاتو، النصر عربستان نیز که به تازگی کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفته و به دنبال جذب لوکا مودریچ نیز هست، به جذب کانته نیز علاقه دارند اما تاکنون هیچ پیشنهادی ارسال نکرده‌اند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *