بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پشیمانی یک دروازه‌بان از خداحافظی با دنیای فوتبال!

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۱

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گودرز داودی دروازه‌بان تیم چادرملو اردکان که در نیم‌فصل به نفت مسجدسلیمان پیوسته بود، با حضور رضا عنایتی در این تیم از جمع مسجدسلیمانی‌ها جدا شد. این مسأله باعث شد تا اختلاف نظری بین این دروازه‌بان و مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان به وجود بیاید. برای همه بازیکنان جدید نفت مسجدسلیمان کارت بازی گرفته شد به جزء گودرز داودی که این مسأله با واکنش این دروازه‌بان روبه‌رو شد.

داودی روز گذشته در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار یک پست و انتقاد شدید از مدیرعامل نفت مسجدسلیمان اعلام کرد که از فوتبال خداحافظی می‌کند آن هم در حالی که تنها 29 سال سن دارد. این دروازه‌بان مسجدسلیمانی که از اتفاقات چند وقت اخیر ناراحت و گله‌مند بود، در این متن نوشته بود که توان رقابت با جریان ناسالم موجود در فوتبال را ندارد و به همین دلیل از فوتبال کناره‌گیری می‌کند.

انتشار این پست با واکنش دوستان و نزدیکان داودی روبه‌رو شد به طوری که این دروازه‌بان 40 دقیقه بعد از انتشار این متن در صفحه شخصی خود آن را از اینستاگرام خود پاک کرد تا به نوعی نشان دهد که از تصمیمی که گرفته بود  پشیمان شده است.

وی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌  درباره انتشار و پاک کردن این پست اظهار داشت:‌ بعد از اتفاقاتی که رخ داد یک تصمیم احساسی گرفتم و اعلام کردم که از فوتبال خداحافظی می‌کند اما بعد از انتشار این متن،‌ تماس‌های زیادی از سوی پیشکسوتان و دوستانم داشتم که این مسأله باعث شد آن متن را پاک کنم.

وی افزود:‌به خاطر ناراحتی و گله‌ای که از شرایط داشتم این متن را منتشر کردم اما فعلا دست نگه داشتم تا ببینم در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *