بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گزارشی درباره آینده مسی؛ لئو در یک سه راهی تاریخی!

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۴

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آینده لیونل مسی؛ ستاره آرژانتینی فوتبال جهان موضوعی است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. گزینه تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن، پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها پس از جذب رونالدو و در نهایت پیوستن به لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) سه مسیر پیش روی این اعجوبه دنیای فوتبال است.

از نظر روانشناسی فوتبال، لیونل مسی پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 در قطر شاید انگیزه خود را از دست بدهد و تصمیم بگیرد به دوران حرفه‌ای‌اش پایان دهد. با این حال فرم مهاجم آرژانتینی شکی باقی نمی‌گذارد که مسی می‌تواند چند سال دیگر را در بالاترین سطح سپری کند. تنها تصمیم‌گیری خود او باقی می‌ماند؛ برنده هفت بار توپ طلا به کجا خواهد رفت؟واکاوی یک مرگ عجیب در زمین فوتبال؛ ایست قلبی پس از گل به خودی!

مسیر اول؛ ادامه داستان پاریس

 این محتمل‌ترین گزینه است. حتی قبل از جام جهانی 2022 سایت Le Parisien نوشت که مدیران پاری سن‌ژرمن به هر طریقی خواهان حفظ ستاره آرژانتینی خود هستند و برای تمدید قرارداد با مسی به توافق اصولی دست یافتند. پس از جام جهانی میل سران پاریسی‌ها کاهش پیدا نکرد. کاپیتان تیم ملی آرژانتین با مدال طلا از قطر بازگشت که باعث افزایش بیشتر ارزش مسی شد. پیش از گفت‌وگوی لیونل با ناصر الخلیفی به عنوان مالک پاری‌سن‌ژرمن این مهاجم ممکن است تا پایان فصل 2023/24 در این تیم بماند و هدف اصلی‌اش هم کسب جام لیگ قهرمانان اروپا برای پاریسی‌ها خواهد بود.

موضوع دیگر رسیدن و سپس عبور از رکورد رونالدو در لیست برترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا است که می‌تواند انگیزه دیگری برای مسی باشد. مسی 129 گل و رونالدو 140 گل در این تورنمنت به ثمر رسانده‌اند.

مسیر دوم؛ کیسه‌های پول سعودی‌

لئو این فرصت را دارد که رقابت ابدی با کریستیانو رونالدو را تمدید کند. چگونه؟ او می‌ـواند به سمت خلیج فارس حرکت کند. در پایان سال 2022 رونالدوی پرتغالی به النصر رفت و الهلال، دیگر تیم بزرگ عربستان بلافاصله فعال‌تر شد. مدیریت باشگاه به مهاجم پاری‌سن‌ژرمن وعده پرداخت 300 میلیون دلار در سال داده است. بر اساس گزارش رسانه‌های اروپایی پدر لیونل مسی به عربستان پرواز کرده و در مورد انتقال احتمالی پسرش مذاکره کرده است. انتقالی که شاید در پاییز آینده صورت بپذیرد و بدین ترتیب دربی الهلال و النصر به جمع پنج تقابل بزرگ فوتبال جهان راه پیدا خواهد کرد.مورد عجیب یک نروژی؛ فوتبالیستِ بازیگرِ زندانی که مربی تیم ملی است!

مسیر سوم؛ دعوت بکام از مسی

دیوید بکام، مالک باشگاه اینتر میامی لیونل  مسی را به آمریکا دعوت کرده است. مذاکرات بین طرفین قبلاٌ انجام شد اما به نتیجه روشنی نرسید. بکام بارها تمایل خود برای دیدن مسی در پیراهن تیمش پیش از اعلام بازنشستگی مهاجم آرژانتینی را نشان داده است. شاید آمریکایی‌ها بتوانند منتظر پایان قرارداد لئو با پاری‌سن‌‌‌‌ژرمن بمانند و این بازیکن را به صورت آزاد به خدمت بگیرند. مسی قبل از بازنشستگی پول خوبی به دست خواهد آورد (اما نه مانند عربستان) در حالی که همسر و سه پسرش از یک زندگی بی‌دغدغه در شهری آفتابی در ساحل اقیانوس اطلس لذت خواهند برد.

و بالاخره؛ چند شایعه!

نام مسی در طول دوران حرفه‌ای خود بارها با باشگاه‌هایی در لیگ برتر انگلیس نیز گره خورد. شایعاتی مبنی بر مذاکره مسی با چلسی و صحبت از دیدار مجدد با گواردیولا در منچسترسیتی وجود دارد. از سویی نیوکاسل هم با ثروتمند شدن می‌تواند خواسته‌های مالی ستاره آرژانتینی را فراهم کند. به طور کلی ورود مسی به انگلیس حتی برای یک فصل رویداد مهمی برای قوی‌ترین لیگ فوتبال جهان خواهد بود. اتفاقی که کمتر کسی به رخ دادن آن ایمان دارد.رونالدو اولین جام فصل را با النصر از دست داد

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *