بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

با وجود علاقه پاری سن ژرمن، رایان چرکی از لیون جدا نمی‌شود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۱

با جدایی پابلو سارابیا 30 ساله از پاری سن ژرمن و پیوستنش به وولورهمپتون، این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب یک هافبک تهاجمی که بتواند در پست وینگر نیز بازی کند برای جایگزینی با سارابیا افتاده بود.

طرفداری | یکی از گزینه‌های پاریسی‌ها برای این کار، رایان چرکی از المپیک لیون بود. این هافبک تهاجمی 19 ساله که توانایی بازی در پست‌های وینگر راست و چپ را هم دارد، در این فصل موفق شده در 16 بازی از لیگ 1 آمار یک گل و سه پاس گل را از خود ثبت کند. او تا سال 2024 با لیون قرارداد دارد و همچنین بندی در قراردادش وجود دارد که با فعال شدنش یک سال دیگر به مدت زمان این قرارداد افزوده می‌شود.

با این حال، ژان میشل اولاس رئیس باشگاه لیون در توئیتی اعلام کرد که رایان چرکی برای آن‌ها غیر قابل فروش است و ضمن انتقاد از رسانه‌ها به صراحت تمامی اخبار مربوط به جدایی این بازیکن فرانسوی را رد کرد. اولاس در حساب توئیتری خود در این‌باره نوشت:
 

اگر همه ما بر سر یک چیز توافق داشته باشیم، هواداران، باشگاه، کادر فنی و بازیکنان، آن هم این است که استعدادی مانند چرکی در لیون باقی خواهد ماند. به دنبال یک کلیک بیش‌تر نباشید تا او را به نیمکت باشگاهی بفرستد که نمی‌تواند در آن مانند خانه خود ابراز وجود کند!

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *