بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دیگو سیمئونه: آینده من؟ بررسی خواهیم کرد تا ببینیم چه چیزی برای همه بهتر است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۵:۴۹

اتلتیکو مادرید با گل دقیقه 19 آلوارو موراتا مقابل رئال مادرید 1-0 جلو افتاد اما در نهایت 3-1 شکست خورد و مانند لیگ قهرمانان، از جام حذفی اسپانیا هم کنار رفت. دیگو سیمئونه پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

ما تا دقیقه 70 بازی خیلی خوبی انجام دادیم. سبایوس کارت زرد دوم را نگرفت و ما می توانستیم با 1 بازیکن اضافه ادامه دهیم. تا گل رودریگو، تیم موقعیت های زیادی خلق کرد اما هر چه بازی پیش رفت، بازی کردن با 1 یار کمتر بیشتر سخت شد. با این حال تیم شجاعت بالایی از خود نشان داد. 

رئال مادرید تیمی است که به طور معمول بازی خوبی انجام می دهد و شانس حمله دارد اما قبل از آن، آن صحنه سبایوس رخ داد و کسی به آن توجه نکرد و هیچ کس اهمیت نداد. با این حال ما تمام توانمان را گذاشتیم و از این بابت آرام هستیم. همیشه این بازی های حذفی مقابل رئال مادرید را به وقت اضافه می کشانیم و شرایط را سخت می کنیم. این باعث افتخار من است زیرا تیم برای پیروزی رقابت کرد. 

وضعیت اتلتیکو مادرید اصلا خوب نیست. آنها دو جام را از دست داده اند و خیلی بعید است بتوانند لالیگا را هم کسب کنند. شاگردان سیمئونه حتی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان هم باید تلاش خوبی از خود نشان دهند. سرمربی آرژانتینی در مورد این شرایط و آینده اش در این باشگاه گفت:

ما از لیگ قهرمانان و جام حذفی کنار رفته ایم. کل نیم فصل را وقت داریم تا به هدفمان برسیم (حضور بین 4 تیم اول). بعد بررسی خواهیم کرد تا ببینیم چه چیزی برای همه بهتر است…از روزی که من به اینجا آمدم تا روزی که اینجا را تر کنم، همه توانم را برای تیم و باشگاه می گذارم. 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *