بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علاقه اینتر به جذب رایگان روبرتو فیرمینو در صورت بازگشت روملو لوکاکو به چلسی / گاتزتا

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۳:۴۵

نام روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی لیورپول در لیست اینتر دیده می شود. 

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، نام روبرتو فیرمینو که تنها تا انتهای فصل با لیورپول قرارداد دارد، در لیست اهداف اینتر دیده می شود. با این حال جذب رایگان بازیکن برزیلی (به شرط عدم تمدید با لیورپول) فقط در صورت بازگشت روملو لوکاکو به چلسی در دستور کار نراتزوری قرار خواهد گرفت.

مهاجم سابق هوفنهایم سالانه 10 میلیون یورو در لیورپول دستمزد دریافت می کند که این رقم از سقف حقوق تعیین شده توسط سونینگ (گروه چینی مالک اینتر) بیشتر است اما قانون تخفیف مالیاتی ایتالیا در مورد بازیکنان و مربیانی که از خارج از لیگ این کشور به سری آ می آیند، به نراتزوری کمک خواهد کرد. اگر فیرمینو از اینتر حدود 8 میلیون یورو دستمزد خالص درخواست کند، نراتزوری با توجه به قانون مالیات باید سالانه 10.5 میلیون یورو دستمزد ناخالص برای او بپردازد؛ رقمی کمتر از آنچه اکنون برای حفظ لوکاکو به صورت قرضی نیاز است. 

اینتر تا پایان فصل عملکرد لوکاکو را زیرنظر خواهد گرفت و اگر این مهاجم بلژیکی متحول شود، هیچ شک و تردیدی در مورد تمدید شدن قرارداد قرضی او وجود نخواهد داشت. رقم انتقال قرضی لوکاکو به اینتر در تابستان قبل با احتساب پاداش ها 12 میلیون یورو بود (8 میلیون+4 پاداش) اما در صورت تغییر وضعیت او، فرصت مذاکره با چلسی بر سر تمدید قرارداد قرضی با گرفتن تخفیف وجود خواهد داشت.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *