بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقبال ویژه مورایس از سیاوش یزدانی در سپاهان!

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۳

ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان، با حضور در نشست خبری پس از دیدار برابر نساجی به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ داد که یکی از این سوالات در مورد فعالیت‌های نقل و انتقالاتی سپاهان و احتمال جذب سیاوش یزدانی توسط این باشگاه بود.

مورایس در پاسخ به این سوال گفت:” پنجره نقل و انتقالاتی امشب بسته می شود دیگر؟ درست است؟ حالا شاید تا پایان شب اتفاقاتی رخ بدهد. من خبر ندارم. من زیاد جابجایی دوست ندارم و بیشتر به ثبات فکر می کنم و اگر موقعیتی باشد که بتوانیم به دست بیاوریم، چرا که نه!”

او در ادامه گفت:” بعضی از بازیکنان دنبال دقایق بیشتر بودند برای بازی کردن و دوست داشتند این موقعیت را در جای دیگری تجربه کنند و خب من هم خوشحالم اگر بازیکنان من خوشحال باشند.”

مورایس در مورد سیاوش یزدانی نیز گفت:” در مورد او چه می‌خواهید بدانید؟ می‌خواهید چه بگویم؟ در مورد نظر ساپینتو در مورد یزدانی چیزی نمی توانم بگویم به خصوص که ساپینتو دوست خوب من است. بالاخره بازیکن خوبی است. اگر تصمیم گرفته او را کنار بگذارد من نمی توانم چیزی بگویم. بسیار خوب است بازیکنی با چنین کیفتی در اختیار داشته باشیم به خصوص که دو مدافع خود را از دست دادیم.”

258 258

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها : ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *