بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پپ گواردیولا: به چالش کشیدن آرسنال، چالشی برای ماست

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۰

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی سران باشگاه آرسنال را بابت اعتماد به آرتتا تحسین می کند.

طرفداری | پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از تقابل با آرسنال در FA کاپ حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. در ادامه صحبت های پپ گواردیولا در این کنفرانس خبری را مشاهده می کنید. اهمیت بازی:

این رقابتی متفاوت و به نوعی یک فینال است. مسئله چیزی فراتر از تقابل با آرسنال است و باید ثابت کنیم سطح ما در مقابل تیمی که در نیم فصل لیگ برتر 50 امتیاز کسب کرده و بهترین است، چگونه است. باید ثابت کنیم که چقدر از آن ها دور یا به آن ها نزدیکیم. بهترین راه این است که در بهترین سطحمان بازی کنیم، در غیر این صورت سخت خواهد بود. رابطه با آرتتا:

تمام نظرات من در مورد میکل همانند وقتی است که اینجا بود. حتی اگر او هیچ عنوانی فتح نکرده باشد. انتظارات در آرسنال بالاست. می دانم که نظرم قبلاً در مورد او چه بود، کاری به الان که 50 امتیازی هستند ندارم. از زمان حضور میکل در منچسترسیتی می دانستم که چه توانایی ای دارد. همچنین باید آرسنال را نیز به شدت تحسین کرد که در لحظات بد به میکل اعتماد کردند و او را در تیم خود نگه داشتند. تمام این تصمیمات داخلی به گمانم آسان نبودند. برای انجام این کار باید از او حمایت می کردند و به همین علت سرمربی به زمان و سرمایه گذاری نیاز دارد. نتیجه این تصمیمات را می بینید. به چالش کشیدن آن ها، چالشی برای ماست. تاثیری که من روی او داشتم را نمی دانم اما تاثیر آرتتا روی من نقش مهمی در تبدیلم به سرمربی بهتری داشت. حسرت جدایی زینچنکو و ژسوس:

چرا که نه؟ چون آن ها در حال پیروزی و قهرمانی هستند. الکس و گابریل در منچسترسیتی فوق العاده بودند و به عنوان یک انسان و یک بازیکن احترام زیادی برای آن ها قائلم. البته که می خواهیم آن ها را شکست دهیم. کاملاً راضی و خوشحالم، به این علت که بازیکنان و هر دو باشگاه با این انتقال ها موافق بودند. بارها شرایطی پیش آمد که شاید زینچنکو می توانست جدا شود اما او خواهان ماندن بود. گابریل نیز همین طور. ما توافق کردیم. آرسنال خواهان او بود و این اتفاق افتاد. برای آن ها عالی پیش می رود و به هر دو تبریک می گویم. باید سعی کنیم به آن ها نزدیک باشیم. آرتتا جانشین احتمالی تو در منچسترسیتی:

کاملاً مطمئنم که اگر قبل از این که او از اینجا برود، منچسترسیتی را ترک می کردم، او قطعاً بهترین جانشین ممکن بود. متاسفانه قراردادم را تمدید کردم و او نیز رفته است. فودن:

او بهتر است. امروز تمرین می کنیم و بقیه همه خوب هستند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *