بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مدافع مایورکا: نفرت مدافعان از وینیسیوس جونیور بی دلیل نیست

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۰

پابلو مافئو، مدافع مایورکا از دلیل منفور بودن وینیسیوس جونیور میان مدافعان لالیگایی می گوید.

طرفداری | وینیسیوس جونیور پس از گذراندن بهترین فصل دوران فوتبال خودش و زدن گل قهرمانی چهاردهم رئال مادرید، این فصل با حواشی زیادی رو به رو شده است. وینگر برزیلی رئال مادرید طی نیم فصل گذشته با هواداران نژادپرست درگیر شده، با رقص خود حریفان را عصبانی کرده و به تازگی هم از خطاهای پرتعداد مدافعان روی خودش گله کرده است. 

گوتی: وینیسیوس بیش از حد درگیر حاشیه‌ها می‌شود

آنچلوتی: همه حتی گاهی اوقات داوران به وینیسیوس بی احترامی می کنند

درگیری لفظی وینیسیوس جونیور و پپه رینا در جریان دیدار ویارئال و رئال مادرید

در باشگاه رئال مادرید همه مطابق انتظار از وینیسیوس حمایت می کنند اما احتمالا هیچ کدام از مدافعان شاغل در لالیگا در این جریان طرف وینیسیوس را نمی گیرند. پابلو مافئو، مدافع راست سابق منچسترسیتی و کنونی مایورکا در این خصوص به مارکا می گوید:

یک بار در مدرسه به من گفتند که بدرفتاری انجام داده ام. نزد مادرم رفتم تا به او بگویم چه اتفاقی افتاده است. مادرم گفت: «غیرممکن است که همه معلم ها خود به خود از تو گلایه کنند؛ حتما کار اشتباهی انجام دادی» به نظرم در مورد وینیسیوس هم همین ماجرا صدق می کند. شاید همه ما از وینیسیوس متنفر نباشیم اما برای همه نفرت های به وجود آمده دلیلی وجود دارد. او روی اعصاب همه راه می رود و دست از این کار برنمی دارد؛ زمانی هم که بحث بالا می گیرد با حالت تمسخر می گوید«همه شما به دسته دوم سقوط خواهید کرد».​

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *