بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بسکتبال NBA | در آمریکا همه ساعت ها را لیلارد تنظیم می کند!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۱

پورتلند تریل بلیزرز با نمایش خیره کننده دیمین لیلارد مقابل یوتا جز پیروز شد.

طرفداری | بامداد پنچشنبه به وقت تهران، 10 مسابقه در NBA برگزار شد. در مهم ترین بازی ها فیلادلفیا سونی سیکسرز طی یک مسابقه نزدیک بروکلین نتس را شکست داد، یانیس و یارانش ناگتس بدون یوکیچ را شکست دادند، وریرز باز هم گریزلیز را از پیش رو برداشت، پورتلند به لطف شاهکار دیمین لیلارد یوتا را کنار زد و لیکرز – اسپرز هم به سود یاران لبران جیمز تمام شد. 

پورتلند تریل بلیزرز 134-124 یوتا جز

Dame Time در مودا سنتر و تقریبا تمام خاک ایالات متحده! دیمین لیلارد با نمایش خیره کننده اش 60 امتیاز گرفت تا پورتلند به پیروزی شماره 23 فصل عادی خودش برسد. 

دیمین لیلارد از زمان بازگشتش از مصدومیت در سطح مافوق تصوری بسکتبال بازی می کند. دیم مقابل یوتا 60 امتیاز گرفت، 20 امتیاز متوالی برای تیمش کسب کرد، 9 شوت سه امتیازی زد، به رده ششم بهتری شوتزنان تاریخ لیگ رسید، موثیرترین بازی 60+ تاریخ را به نمایش گذاشت و مانند مایکل جردن برای چهارمین بار بازی 60+ تجربه کرد؛ مورد آخری را تنها کوبی برایانت (6) و ویلت چمبرلین (32) بیشتر از لیلارد تجربه کرده اند.

 

بروکلین نتس 133-137 فیلادلفیا سونی سیکسرز

 کایری اروینگ به فیلادلفیا رفته بود تا با جیمز هاردن، هم تیمی سابقش در نتس مصاف داشته باشد، مصافی که به سود هاردن و امبید تمام شد. 7 پرتاب سه امتیازی سث کری و 32 امتیاز کایری نتوانست مانع از ششمین پیروزی متوالی فیلادلفیا شود. 

درخشش تایریس مکسی را هم نباید نادیده بگیریم.

دنور ناگتس 99-107 میلواکی باکس

تیم هایی که طی 4 سال اخیر تمام جوایز MVP فصل عادی را گرفته بودند، مقابل هم صف آرایی کردند و جای تاسف است که یوکیچ را در زمین ندیدیم. MVP میلواکی درخشید تا باکس از سد صدرنشین کنفرانس غرب عبور کند.

یانیس در حال بازگشت به روند امتیازگیری و ریباندی که به آن عادت دارد

ممفیس گریزلیز 120-122 گلدن استیت وریرز

جردن پول سه امتیازی واید اپن از دست می دهد، استف کری عصبانی می شود و با پرتاب لثه بند از زمین بازی اخراج می شود. این همان شوکی بود که وریرز برای پیروزی در کلاچ تایم لازم داشت و البته محرک انگیزشی برای پول تا گیم وینر بزند.

جردن پول گیم وینر زد تا استف کری در شب رسیدن به امتیاز 21 هزارم دوران حرفه ای خود پیروز شود؛ 34 امتیاز برای استف، 24 امتیاز از طرف تامپسن و 21 امتیاز برای برادر کوچک اسپلش برادرز؛ 29 امتیاز و 12 اسیست مورنت بی اثر شد.

سن آنتونیو اسپرز 104-113 لس آنجلس لیکرز

لبران پس از شکست در دیداری 46 امتیاز گرفته بود، خستگی را با تمام وجود احساس می کرد اما این بار همه بار تیم روی دوش او نبود چون آنتونی دیویس از مصدومیت برگشته است! 

خوش برگشتی AD 
24 امتیاز، 12 ریباند و 4 بلاک در 24 دقیقه

نتایج همه مسابقات

ایندیانا پیسرز 120-126 اورلاندو مجیک

بروکلین نتس 133-137 فیلادلفیا سونی سیکسرز

واشینگتن ویزاردز 108-103 هیوستن راکتس 

آتلانتا هاوکس 137-132 اوکلاهما سیتی تاندر

دنور ناگتس 99-107 میلواکی باکس

مینه سوتا تیمبروولوز 111-102 نیواورلینز پلیکانز 

ممفیس گریزلیز 120-122 گلدن استیت وریرز

تورنتو رپترز 113-95 ساکرامنتو کینگز

یوتا جز 124-134 پوتلند تریل بلیزرز

جدول کنفرانس شرق

 

جدول کنفرانس غرب

 

بازی های فردا

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *