بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فاجعه در استقلال؛ عاقبت تیم بستن بدون مربی!

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر عملکرد قابل قبولی نداشت و نتوانست شرایط خوب فصل گذشته را تکرار کند. این موضوع باعث شده انتقادات زیادی از عملکرد ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال شود. با این حال بسیاری از کارشناسان معتقدند عملکرد ضعیف استقلال فقط تقصیر ساپینتو نیست و او ترکیب مناسبی برای تکرار قهرمانی در اختیار ندارد. این درحالی است که استقلال ابتدای فصل خریدهای زیادی انجام داد و چند بازیکن گران‌قیمت هم به ترکیب خود اضافه کرد اما خریدهای این تیم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

از میان بازیکنانی که ابتدای فصل به ترکیب استقلال اضافه شدند تنها محمد محبی تا حدودی توانست عملکرد خوبی داشته باشد و بقیه نفرات شرایط خوبی نداشتند. موضوعی که شاید بیش از همه گردن مدیران سابق استقلال باشد که اول فصل بدون نظر سرمربی اقدام به جذب بازیکن کردند.

ریکاردو ساپینتو به وضوح به چند خرید ابتدای فصل استقلال اعتقاد زیادی ندارد و حتی همان ابتدای فصل هم گفته می‌شد قصد داشته چند نفر از آن‌ها را در لیست مازاد قرار دهد. نکته عجیب در این ماجرا این است که مدیران استقلال قراردادهای سنگینی هم با بازیکنان بسته‌اند و باشگاه به راحتی نمی‌تواند آن‌ها را در لیست خروجی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: این حرف را من ایثارگر می‌زنم؛ علی دایی اسطوره است جدایی وریا از فولاد؛ مقصد احتمالی کاپیتان سابق استقلال شوک به النصر؛ محرومیت در انتظار رونالدو!

258 258

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *