بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونمایی از مبلغ قرارداد بمب لالیگایی فولاد

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکی از اتفاقات جذاب نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر ایران پیوستن روبرتو تورس، وینگر سابق تیم اوساسونا به فولاد خوزستان بود. تورس سال‌ها برای اوساسونا در لالیگا به میدان رفته بود و کاپیتان این تیم هم محسوب می‌شد و می‌تواند در ادامه فصل در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به فولاد کمک کند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد قرارداد تورس با فولاد مبلغی در حدود ۲۰۰ هزار دلار برای نیم فصل است که با توجه به رزومه او و ارزش 2 میلیون یورویی‌اش در ترانسفرمارکت عدد بالایی به نظر نمی‌رسد. با توجه به قیمت این روزهای دلار تورس برای یک نیم فصل حضور در فولاد حدودا ۸ میلیارد از این تیم خواهد گرفت که از بسیاری از بازیکنان خارجی و حتی چند ستاره نام‌آشنای داخلی حاضر در لیگ برتر هم کمتر است.

باید دید خرید لالیگایی نکونام در ادامه فصل چه عملکردی را از خودش نشان خواهد داد. فولاد در فصل نقل انتقالات سعید واسعی را هم در کنار تورس جذب کرده و به دنبال عقد قرارداد با چند بازیکن دیگر است تا با شرایطی مناسب در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

بیشتر بخوانید: این حرف را من ایثارگر می‌زنم؛ علی دایی اسطوره است آمار باورنکردی رونالدو در اولین بازی برای النصر عکس | تفریحات زمستانی مسی به همراه خانواده

۲۵۸ ۲۵۸

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *