بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کعبی: دوست نداریم مقابل پرسپولیس ورزشگاه خالی باشد / نکونام اصرار زیادی برای حضور هواداران دارد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۱

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مدت‌ها است منتظریم هواداران فولاد به ورزشگاه بیایند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، تیم فولاد خوزستان روز جمعه در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم پرسپولیس است. تا این لحظه قرار است بازی بدون تماشاگر باشد ولی کلیه اعضای فولاد امیدوارند تا قفل ورزشگاه شکسته شود و طرفداران بتوانند از نزدیک تماشاگر مسابقه باشند. 

حسین کعبی، دستیار جواد نکونام هم در این باره به سوالات خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس جواب پاسخ داد. 

* هواداران فولاد امیدوار هستند بازی روز جمعه مقابل پرسپولیس با تماشاگر باشد. شما اطلاعی از آخرین وضعیت دارید؟

ما هم پیگیر هستیم. خود نکونام اصرار زیادی برای حضور هواداران دارد. دیروز او تماس‌هایی داشت و هنوز هم پیگیر است. انشالله که بازی با تماشاگر باشد. برای تمام بازی‌های لیگ برتر به ویژه چنین دیدارهای مهمی، حضور هواداران اهمیت بسیار زیادی دارد. از مدت‌ها قبل منتظر هستیم آنها به ورزشگاه بیایند. الان تمام بازی‌ها حتی دیدار نفت مسجدسلیمان در خوزستان با تماشاگر خواهد بود جز مسابقه ما. نکونام هم در مصاحبه امروزش گفت، طرفداران به ما انرژی می‌دهند و چرخ محرک تیم هستند. دوست نداریم جای آنها در بازی پرسپولیس خالی باشد. 

*حضور هواداران چقدر می‌تواند شما را به شکست پرسپولیس خوشبین کند؟

هواداران روح فوتبال هستند. در انگلیس بازی کرده‌ام. جو ورزشگاه‌ها بی‌نظیر است و به جرات می‌گویم خیلی وقت‌ها این حضور هواداران است که نتیجه بازی را تعیین می‌کند. هواداران هر لحظه با شعارهای خود به تیم انگیزه می‌دهند. بازیکن داخل زمین اولین چیزی که می‌بیند، طرفداران هستند. وقتی آنها مشتاق و با انگیزه باشند، تیم هم انرژی می‌گیرد. برای دیدار با پرسپولیس امیدوار هستیم. حضور طرفداران فولاد برای ما دلگرمی است و انشالله که در ورزشگاه حاضر باشند. 

*‌ توصیه‌ای هم به آنها دارید؟ 

انشالله که به ورزشگاه بیایند. اولین آرزوی ما این است. اگر آمدند دوست داریم لذت ببرند. هدف اول ما این است که بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دهیم. این جدال حساسیت زیادی دارد اما کاملا حریف را آنالیز کرده‌ایم. همیشه هم دیدارهای پرسپولیس و فولاد زیبا بوده است. طرفداران ما همیشه به پرسپولیس، بازیکنان و مربیانش احترام گذاشته‌اند. این موضوع دو طرفه بوده است. قطعا در بازی روز جمعه هم شاهد همین موضوع خواهیم بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *