بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

داور انگلیسی به همجنس‌گرایی متهم شد و از مصر فرار کرد

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری فارس، رسانه‌های مصری روز سه‌شنبه خبر دادند رئیس انگلیسی کمیته داوران اتحادیه فوتبال مصر پس از تنها پنج ماه به صورت ناگهانی از پست خود استعفا و این کشور را ترک کرده است. طبق گزارش رسانه‌های مصری، کلاتنبرگ به دلیل اختلاف‌نظر با مسئولان فدارسیون فوتبال مصر به همکاری خود با مصری‌ها پایان داد.

«مارک کلاتنبرگ» ۴۷ ساله که سابقه ۱۳ سال حضور در فهرست الیت لیگ برتر انگلیس و همچنین قضاوت فینال یورو ۲۰۱۶ و لیگ قهرمانان در این سال را در کارنامه دارد، در تابستان ۲۰۲۲ برای ارتقای سطح داوران فوتبال مصر به ریاست کمیته داوران رسید چراکه معمولا در مسابقات حساس در این کشور از داوران خارجی استفاده می‌شود. 

روزنامه انگلیسی «سان» اما مدعی شده کلاتنبرگ از بیم به خطر افتادن امنیت خود، از مصر «فرار» کرده چراکه «مرتضی منصور» رئیس باشگاه الزمالک «به صورت نادرستی» مدعی شده او همسرش را ترک کرده تا یک رابطه همجنس‌گرایانه را آغاز کند.

سان همچنین نوشته دستمزد ماهانه ۳۲ هزار پوندی کلاتنبرگ نیز سر موعد پرداخت نمی‌شد و او از ماه آگوست تاکنون تنها دو ماه حقوق خود را دریافت کرده است.

کلاتنبرگ سال ۲۰۱۷ لیگ جزیره را رها کرد تا رئیس کمیته داوران عربستان سعودی شود. او همچنین سابقه کار برا فدراسیون‌های فوتبال چین و یونان را در کارنامه دارد.

پایان پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *