بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عزیزی: تحریم وزیر ورزش همچون تحریم‌های گذشته محکوم به ناکامی است

منبع : خبرگزاری دانشجو
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۵
بدون تصویر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،داود عزیزی درباره قرار گرفتن نام سید حمید سجادی در لیست تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا اظهار داشت: سال‌هاست که دشمنان جمهوری اسلامی سعی کرده‌اند از طریق تحریم کشور ما در حوزه‌های مختلف در مردم ایجاد رعب و وحشت کنند که خوشبختانه تا به حال موفق نشده‌اند بنابراین با این سابقه ناموفق، تحریم وزیر ورزش و جوانان نیز نمی‌تواند موجب تشویش جامعه ورزش و اذهان عمومی و رسیدن دشمن به هدفش که تضعیف جمهوری اسلامی ایران است، شود. این تحریم همچون تحریم‌های گذشته محکوم به ناکامی است.

 رئیس فدراسیون تنیس افزود: رخ دادن این اتفاق در مورد سجادی، به عنوان یک مسئول علمی و ورزشی که از جایگاه ویژه‌ای نزد ورزشکاران و قهرمانان برخوردار است نمی‌تواند هیچ ضربه‌ای به شخص وزیر ورزش و جوانان، جامعه ورزش و توسعه ورزش کشور وارد کند و این تحریم همچون دیگر تحریم‌های دشمن اتفاق بزرگ و آسیب رسانی برای ملت ایران نخواهد بود.
عزیزی یادآور شد: با توجه به اینکه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران در مسیر درست و حق در جریان است مورد توجه دشمن قرار گرفته و دشمن برای تضعیف نظام دست به هر کاری می‌زند و این کاملا طبیعی است که نظامی که موفق و در حال رشد است دشمنان زیادی داشته باشد اما هیچ نگرانی وجود ندارد.
انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری دانشجو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *