بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یوونتوس در خطر کسر 15 امتیاز دیگر!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۲

طرفداری | کسر 15 امتیاز از یوونتوس در فصل 23-2022 سری آ جنجال‌های زیادی در فوتبال ایتالیا برانگیخته است اما ممکن است این پایان داستان نباشد. 

غیر از پرونده فساد مالی یوونتوس در ثبت سود سرمایه، این باشگاه ممکن است با اتهام‌های دیگری چون دستکاری ساختار دستمزدهای بازیکنان روبه‌رو شود. ماجرا از این قرار است که در زمان همه‌گیری کرونا، یوونتوس با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو شد و گفته شد بازیکنان یووه از دریافت بخشی از دستمزدشان صرف نظر کردند. طبق بیانیه باشگاه یوونتوس، تخفیف دستمزد مجموع بازیکنان یوونتوس در فصل 20-2019 به صرفه جویی 90 میلیون یورو منجر شد. 

طی روزهای گذشته اتهام جدیدی علیه یوونتوس مطرح شده و بازیکنان این تیم اصلا تخفیفی نداده‌اند. یوونتوس طی قراردادهایی محرمانه، دستمزد اصلی بازیکنانش را پرداخت می‌کرده اما در حساب‌های مالی خود این مبالغ را ذکر نمی‌کرده است. یکی از این موارد مربوط به توافق محرمانه یوونتوس و کریستیانو رونالدو است که البته ستاره پرتغالی این قرارداد را امضا نکرده است. 

به گزارش کوریره دلو اسپورت، دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا درخواست کسر 15 امتیاز دیگر از یوونتوس را خواهد داد. این درخواست مربوط به اتهام معاملات مخفیانه با بازیکنان در فصول 20-2019 و 21-2020 بوده است. کسر 15 امتیاز دیگر از بیانکونری باعث می‌شود امتیازات آن‌ها در جدول به 8 برسد و به رده نوزدهم سقوط کنند. این اخبار در حالی است که مائوریتزیو اسکاناوینو، مدیر اجرایی یوونتوس گفته علیه حکم «ناعادلانه» دادستانی فدراسیون اعتراض می‌کنند و با تمام قدرت برای بازپس‌گیری 15 امتیاز کسر شده کنونی تلاش خواهد کرد. 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *