بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نشست خبری مسئولان MMA برگزار شد

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اولین دوره مسابقات سازمان MMA و سازمان امید روزهای رزمی onfc روز ۷ بهمن ماه در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار خواهد شد.

نشست خبری این رقابت ها امروز چهارشنبه ۵ بهمن ماه با حضور امید نوروزی رییس سازمان onfc و خرمی دبیر انجمن MMA فدراسیون انجمن ورزش های رزمی برگزار شد. 

 خرمی دبیر انجمن MMA فدراسیون انجمن ورزش های رزمی اظهار داشت: انجمن mma از حدود ۲ سال قبل مجوز فعالیت گرفت و در فدراسیون انجمن‌های‌ ورزش‌های‌ رزمی آغاز فعالیت کرد. این رشته رسمی و جهانی، اکنون قانونمند‌ است تا دیگر شاهد فعالیت‌های‌ زیر زمینی نباشیم.

وی در ادامه افزود: ساماندهی رشته در ۳۱ استان و برگزاری دوره‌های‌ داوری و مربیگری‌ و برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری با حضور ۸۰۰ فایتر‌ از برنامه‌های‌ ما است.

خرمی در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: رزمی‌کاران حرفه‌ای در نهایت وارد mma می‌شوند‌. ما بخش آماتور را دنبال‌ می‌کنیم و وارد‌ بحث حرفه‌ای نمی‌شویم. مسابقات استعدادیابی ما در ۱۰ وزن برگزار می‌شود. قانونمند‌ کردن بر عهده انجمن است و فنی هم مربیان انجام می‌دهند. 

خرمی در ادامه گفت: mma زیر نظر شورای المپیک آسیا فعالیت می‌کند و حتی بخش آماتور آن بحث المپیکی شدن وجود دارد. بحث آماتور آن پول‌های‌ سنگین را ندارد و جوایز بالای دلاری برای بخش‌ حرفه‌ای است. حتی برای فعالیت‌های تیم ملی مبارزات خوبی با علیرضا استکی داشتیم و امیدوارم به توافق برسیم تا از او بهره ببریم. 

وی در خصوص حضور بانوان در این رقابت ها گفت: برای بخش بانوان هنوز هیچگونه مجوزی به ما داده نشده است.

در ادامه این نشست نوروزی‌ رییس سازمان گفت: فعالیت بخش خصوصی mma را با دریافت مجوزها آغاز کردیم. قبل از این در خارج از کشور فعالیت داشتیم‌ و اکنون با رسمی شدن، بستر فراهم شد و مسابقات را در کشورمان برگزار می‌کنیم. هدف بحث استعدادیابی‌ است تا بهترین مسابقات را ارائه بدهیم.

نوروزی در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم مربیان و ورزشکاران دیده شوند از بحث‌ زیر زمینی خارج شوند. سپس در لیگ مسابقه دهند تا همه چیز بر اساس قوانین جهانی mma آماتور و فدراسیون انجمن‌های‌ رزمی باشد.

رئیس این سازمان گفت: متاسفانه رکورد بسیاری از بچه‌ها در‌ گذشته ثبت نشده است و اکنون می‌خواهیم همه چیز قانونی باشد. افراد ضعیف جامعه به رشته‌های‌ رزمی روی می‌آورند اما برنامه‌ریزی شده تا این ورزشکاران جوایز‌ و حمایت‌های‌ خوبی داشته باشند. برای برگزاری مسابقات هیچ پولی به فدراسیون نداده‌ایم. حتی برای ترانسفر و هتل داوران نیز حامی‌ مالی همه چیز را تامین کرد.

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه بچه های مردم را به مسابقاتی‌ می‌بردند‌ و باعث باخت آنها می‌شدند. رکورد فایترهای‌ ما‌ از دست می‌رفت و اکنون می‌خواهیم بحث آموزش و برگزاری مسابقات را با حضور بهترین‌ها‌ باشیم و در نهایت استعدادها را وارد لیگ کنیم.

پایان پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *