بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خدایا! استقلال و پرسپولیس دنبال بازیکنان برزیلی هستند؛ خودت رحم کن…/ یکی با رباط پاره به ایران آمد؛ یکی پرنده و دیگری هم دونده بود!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۰

وقتی شنیدیم علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال گفته؛ «قرار است دو بازیکن بگیریم که هواداران با شنیدن اسم‌شان بالا می‌پرند» دست خودمان نیست که دچار سندرم سرگیجه های فانتزی می شویم!

ما آنقدر خاطرات بد از خریدهای ناموفق در باشگاه های استقلال و پرسپولیس داریم که فتح الله زاده و درویش تا صبح بگویند در نقل و انتقالات می خواهند بازیکن خارجیِ عالی در حد رونالدینیو بخرند، دچار ارتعاش سر و گردن می شویم.

بازیکن خارجی مورد نظر فتح الله زاده، ژائو آلوز دی آسیس سیلوا (ملقب به ژو) سابقه بازی برای تیم ملی برزیل را دارد. او در حال حاضر ۳۵ ساله است؛ همین نکته یعنی یک «ان قلت» به کل ماجرا تعمیم داده شده …

خدایا؛ این سوپر استار کیست که می خواهد وارد فوتبال ایران شود یا آن ستاره برزیلی که باشگاه پرسپولیس سراغش رفته، چه گلی می خواهد به سر تیم بزند؟

خوب خوبِ داستان شگفت انگیز ما، لوکادیا بود که این بازیکن هم به وقت معرفت به خرج دادن، نامرغوب از آب درآمد و تیمش را رها کرد؛ حالا وای به حال بازیکنان ۳۵ ساله برزیلی! اینها می خواهند در ایران چه کنند؟ یعنی چیزی فراتر از، دی کارمو یا آن مهاجمی که حتی برای دیدن بازی هایش مشاوری را به برزیل فرستادند تا یک بازیکن با رباط پاره را به ایران بیاورد، هستند؟

اصلا وقتی نام ستاره های خارجی را می شنویم به هر چیزی فکر می کنیم جز فوتبال! بی دلیل یاد مهاجم پرنده فروش می افتیم؛ بی اختیار یاد و خاطرات دروازه بانی برایمان زنده می شود که از استرالیا به تهران آمد و قرارداد بست اما در یک بازی هم به میدان نرفت. به یاد یک بازیکن آفریقایی می افتیم که دونده بود اما او را به جای یک مدافع – هافبک به فوتبال نگون بخت ما انداختند.

خب این حجم از بدبینی و عصا قورت دادگی، حق مسلم ماست! آنقدر در این سال ها شاهد خریدهای اشتباه و تاوان سنگین شکایت های دلاری و یورویی بوده ایم که حتی اگر همین امروز لیونل را مسی را هم به لیگ ایران بیاورند، به همه چیز شک داریم…

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *