بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عکس| بازگشت ناجی ساپینتو به ترکیب استقلال/ ستاره‌ای که باشگاه را از بحران نجات داد!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۱

عارف غلامی مدافع تیم استقلال در بازی رفت مقابل ملوان بندر انزلی در شرایطی زننده اولین گل این فصل استقلال شد که تیمش یک بر صفر از حریف تازه لیگ برتری شده عقب افتاده بود!

استقلالی که در بازی اول دور رفت مقابل سپاهان شکست خورده بود در بازی دوم و در همان نیمه اول با یک گل از تیم تازه لیگ برتری شده ملوان عقب افتاد تا شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در همان فاصله(از گل ملوان در دقیقه ۲۲۷ تا گل اول استقلال در دقیقه ۵۸) به شدت نسبت به وضعیت استقلال با سرمربی پرتغالی جدیدش نگران و معترض شوند. اما یک بازیکن شمالی اهل گرگان توانست ساپینتو و مجموعه تیمی و مدیریتی استقلال را از بحران خارج کند.

عکس| بازگشت ناجی ساپینتو به ترکیب استقلال/ ستاره‌ای که باشگاه را از بحران نجات داد! لحظاتی پیش از گلزنی عارف غلامی در بازی رفت مقابل ملوان بندرانزلی

مدافع پیش ساخته استقلال در بازی رفت با نفوذ به درون محوطه جریمه به عنوان زننده اولین گل استقلال در آن مسابقه و البته در فصل جدید شناخته شد. کسی که کمتر کسی انتظار گلزنی اش را داشت. پس از او نیز مهدی قائدی و مهدی مهدی پور (از روی نقطه پنالتی) دو گل دیگر به ثمر رساندند و استقلال مقابل ملوان از بحران بزرگی که ممکن بود این تیم را در بر بگیرد نجات پیدا کرد.

حالا درحالی که سیاوش یزدانی با درخواست ساپینتو در اختیار باشگاه قرار داده شده است گفته می‌شود به احتمال زیاد غلامی دوباره از همین هفته در ترکیب این تیم به میدان خواهد رفت. یک بازی خاطره انگیز برای مدافع شمالی استقلال که حالا دوباره می تواند مقابل نماینده انزلی یک بازی رویایی و خاطره انگیز دیگر را برای خودش رقم بزند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *