بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش سرپرست فدراسیون به جدایی مشکوک نایب‌رییس بانوان/ انوشیروانی: رضازاده به عروسی رفت و نیامد!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۵

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص جدایی نایب‌رییس بانوان این فدراسیون صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص اینکه در نشست گذشته دور و بر شما شلوغ بود و همه قهرمانان بودند اما حالا خلوت تر است، اظهار داشت:

حسین رضازاده  قرار بود حضور پیدا کند اما به دلیل اینکه عروسی خواهر زاده اش بود نتوانست بیاید. کوروش باقری و روسای برخی از استان ها هم به دلیل مشغله عذرخواهی کردند. ما با هیچ کس مشکل نداریم  و برنامه این است که از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم چون همه آنها کمک حال ما خواهند بود. قهرمانان وزنه‌برداری برند این رشته هستند، دست همه را به گرمی می‌فشاریم و از کمک همگی استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد:

تلاش می‌کنیم وعده‌هایمان عملی بشود. مواردی که من اشاره کردم مستند است. تاخیر داشته اما قطعا انجام خواهد شد. تلاش می‌کنیم وضعیت وزنه برداری ایده‌آل و روبه‌راه شود چون ظرفیت آن وجود دارد. یکی از وعده‌های ما اسپانسر بود که امروز اجرایی شد. با این قرارداد سعی می‌کنیم به استان‌ها توجه بیشتری داشته باشیم و بخشی از آن به تیم‌های ملی اختصاص خواهد یافت. این توافق تا آذرماه سال ۴۰۲ نیز پابرجا است.

انوشیروانی پیرامون استعفاهای رخ داده عنوان داشت:

هیچ استعفایی نداشتیم و متنی به صورت کتبی ارائه نکردند. در بخش زنان یک سری ایده‌ها و شاخص‌ها داشتیم و به مشکل برخوردیم. کهرنگی زحمتکش است اما در اجرای این ایده‌ها با فدراسیون به مشکل برخورد و در آینده نزدیک یک نایب رییس جدید معرفی خواهیم کرد. پایه استعدادیابی ورزش دانش آموزی است. با رییس فدراسیون دانش آموزی تفاهمنامه امضا کرده‌ایم و قرار بر این شد مسابقات نوجوانان از سال آینده با عنوان آموزشگاه‌های کشور برگزار شود. ضمن اینکه از سالن‌های آموزش و پرورش نیز برای وزنه برداری استفاده شود.

وی درباره تحریم سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت:

در حد خبر است و اطلاعی ندارم. محکوم می‌کنیم چون سجادی دونده و پرتلاش است و زحمت می‌کشد. قهرمان ورزشی بوده و روند وزارت خوب است.  مقامی: انتخابات کمیسیون‌ها را شفاف برگزار کردیم

حسین مقامی سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری هم در این نشست اظهار داشت:

در اساسنامه آمده ۴۵ روز قبل از انتخابات باید تکلیف کمیسیون مشخص شود. این بازه رعایت نشده بود. در تاریخ قبلی از محمد پولادگر (معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان) خواستیم تا انتخابات عقب بیفتد و آیین نامه رعایت شود که موافقت شد و ۱۵ اسفند برگزار می‌شود. تمامی مفاد قانونی کمسیون‌ها را رعایت کردیم؛ از بحث ثبت نام کاندیدا تا حق رای. مکاتبات متعددی با هیات‌ها داشتیم. فقط به ۲ مجرای قانونی بسنده نکردیم؛ یعنی سایت فدراسیون و اتوماسیون. از شبکه‌های اجتماعی نیز استفاده کردیم و رزومه افراد را درآوردیم تا کسی برای رای گیری جا نماند. به افراد پیامک دادیم در حالی که در هیچ فدراسیونی مرسوم نیست.

وی تاکید کرد:

حتی روز رای گیری برای ۳۸۰ نفر شناسایی شده پیامک دادیم و گفتیم که امروز رای گیری است. حتی یک ساعت مانده به پایان مهلت رای گیری دوباره پیامک زدیم. به جای ۶ ساعت، ۷ ساعت مهلت دادیم. ۲۳۲ نفر از ۳۸۰ نفر رای دادند. پروسه رای گیری هم بسیار شفاف و آسان بود. دوستان کم لطفی کردند و گفتند خودشان رای دادند یا مهندسی شده بود در حالی که هرگز اینگونه نبود و همه چیز شفاف و مشخص بود. دیده‌ام در انتخابات همیشه شیطنت می‌کنند اما تهمت نبوده است. مثلا عبدالملکی در مربیان زن که رای اول بود؛ چه کسی مهندسی کرده و کجا از فدراسیون بوده است؟ می گویند چرا حسین رضازاده، حسین توکلی و بهداد سلیمی انتخاب شده‌اند در حالی که همیشه انتقاد داشتند چرا این‌ها نیستند. حالا که انتخاب شده‌اند می‌گویند چرا این‌ها هستند؟!

مقامی همچنین پیرامون این مسئله عنوان کرد:

می‌گفتند آدرس سایت را نداشتیم اما اگر دولت برای یارانه در سایت فراخوان بزند، همه نفر اول پای سایت هستند و حالا می‌گویند آدرس سایت را نداشتیم که خنده‌دار است. نماینده وزارت ورزش و حراست بودند و بر روند انتخابات نظارت داشتند، بنابراین شایعه ابطال انتخابات فدراسیون شایعه است؛ مثل شایعه‌ای که درباره ابطال انتخابات مطرح کردند و حتی گفتند قاضی که رای به ابطال داده دستگیر شده است! در حالی که خود علی مرادی (رییس پیشین فدراسیون) هم پذیرفته بود که انتخابات باطل است. بهتر است افراد انرژی خود را معطوف برنامه‌ها برای انتخابات کنند.

سرپرست دبیری فدراسیون در پایان گفت:

اگر کار انجام بدهیم می گویند تبلیغات می کنند، اگر ندهیم میگویند هیچ کاری انجام نشده است. چند میلیارد در کمپ هزینه شده بدون اینکه چشمداشتی داشته باشیم و ریالی دریافت کنیم. این اتفاق نشان‌دهنده این است که برای وزنه برداری کار کرده‌ایم و کار خواهیم کرد. به جای تخریب بهتر است کار کنیم، برنامه داشته باشیم و تلاش کنیم. هدف فقط کمک به وزنه برداری است و اجازه تخریب و سمپاشی به هیچ کس نخواهیم داد. درهای فدراسیون به روی همه باز بوده و خانه همه وزنه برداران و عاشقان وزنه برداری است. از همه دعوت می‌کنیم و دست آنها را به گرمی می‌فشاریم. ممکن است برخی خسته شوند یا شرایط برایشان ایده‌آل نباشد؛ مثل کهرنگی (نایب رییس بانوان) اما اگر شنیدید درهای فدراسیون بسته شد می‌توانید ما را بازخواست کنید. اگر شما بخواهید بروید، نمی‌توانیم جلوی شما را بگیریم. راهکار همراه با نقد ارائه کنید.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *