بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دبیر فدراسیون وزنه برداری: برای رای دادن ورزشکاران و مربیان فقط جلوی در خانه آنها نرفتیم!

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین مقامی دبیر فدراسیون وزنه برداری در مورد اینکه برخی می‌گفتند انتخابات کمیسیون‌ها مهندسی شده است، اظهار داشت: ما هم به ورزشکاران پیامک دادیم و هم در سایت فدراسیون زمان انتخابات را اعلام‌ کردیم. به نظر من اینها شیطنت است، چون انتخابات ناظر داشت و همه فرآیند قانونی انجام شد. قبلا می‌گفتند چرا امثال رضازاده، توکلی سلیمی و … حضور نداشتند و به فدراسیون نمی‌آمدند اما حالا می‌گویند چرا فقط این افراد انتخاب شده‌اند. 

وی ادامه داد: شنیدیم برخی گفتند آدرس سایت فدراسیون را نداشتیم، اما مگر می شود. الان اگر بخواهند یارانه بدهند همه ثبت نام را انجام می‌دهند. ما فقط جلوی در افراد نرفتیم که بیایید رای بدهید! مطمئناً صحت و سلامت انتخابات طوری بوده که ابطالی در آن وجود ندارد. 

سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری عنوان کرد: وزنه برداری در گذشته آسیب زیادی دیده است، فدراسیون به هیچ وجه از آن استقبال نخواهد کرد و به هیچ کسی حق نمی دهیم که علیه روسای هیات ها سمپاشی کند. روسای هیات‌ها تا زمانی که مورد تایید مجمع باشند، مورد حمایت فدراسیون هم قرار می‌گیرند. اگر روزی شنیدید در های فدراسیون به روی خدمتگذاران و قهرمانان بسته شد آن وقت بگویید چرا اینطور شد، البته اگر‌کسی خودش بخواهد برود حرف دیگری است. 

وی در مورد تعویق انتخابات گفت:  در اساسنامه آمده است که ۴۵ روز قبل از مجمع باید تکلیف کمیسیون‌ها مشخص شود. با توجه به اینکه این موضوع در زمان برگزاری انتخابات کمیسیون‌ها رعایت‌ نمی شد، درخواست تغییر تاریخ مجمع انتخاباتی را دادیم و در نهایت ۱۵ اسفند را اعلام کردیم. 

پایان پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *